۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
صلاحیت ۵۸ واحد معدنی در خراسان شمالی سلب شد
رییس اداره معادن سازمان صمت خراسان شمالی:

صلاحیت ۵۸ واحد معدنی در خراسان شمالی سلب شد

ابراهیمی، رییس اداره معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از تعیین و تکلیف ۵۸ واحد معدنی راکد در استان خبرداد و گفت: این واحدهای راکد سلب صلاحیت شده و به زودی به مزایده گذاشته می شود.

به گزارش خبرنگار بازار به نقل از سازمان صمت خراسان شمالی، وحید ابراهیمی از تعیین و تکلیف ۵۸ واحد معدنی راکد در استان خبرداد و گفت: این واحدهای راکد سلب صلاحیت شده و به زودی به مزایده گذاشته می شود.

رییس اداره امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی با بیان اینکه تاکنون ۲۷۲ پروانه بهربرداری از معادن استان صادر شده، افزود: ۱۶۰ واحد معدنی از مجموع معادن استان با توان های مختلف و پایین در حال فعالیت هستند.

وی ضمن یادآوری این نکته که ۶۰ واحد معدنی غیر فعال شدند، اظهار کرد: مجوز سلب صلاحیت این واحدها باید از شورای معادن استان و شورای عالی معادن کشور گرفته شود تا در فهرست مزایده قرار گیرند.

رییس اداره امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی، ادامه داد: در حال حاضر برای ۵۸ واحد معدنی راکد استان نیز مجوز سلب صلاحیت گرفته شده و تعیین تکلیف شده اند که به مزایده گذاشته می شوند.

به گفته ابراهیمی سه واحد معدنی استان که در زمینه استخراج مواد معدنی مصالح ساختمانی فعالیت داشتند و تقاضای انصراف از ادامه فعالیت را داشتند.

کد خبر: ۱۷۴٬۸۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha