۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
راه اندازی سومین پرواز خارجی در فرودگاه رشت
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

راه اندازی سومین پرواز خارجی در فرودگاه رشت

رشت- میرحسینی، مدیرکل فرودگاه های گیلان از راه اندازی سومین پرواز خارجی در فرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد.

سید محسن میرحسینی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه پرواز رشت آستراخان در هفته یک بار یکشنبه ها انجام می شود، اظهار کرد: امسال پس از برقراری پرواز عتبات عالیات و عمان، پرواز رشت آستراخان سومین پرواز خارجی از فرودگاه سردار جنگل رشت است.

وی با اشاره به اهمیت این پرواز افزود: برقراری پرواز رشت آستراخان به فعالیت زیاد تجار و بازرگانان کمک بسیاری می کند.

مدیرکل فرودگاه گیلان با ابراز امیدواری از تداوم پرواز مستقیم رشت آستراخان تصریح کرد: با توجه به فعالیت تجار انتظار میرود این پرواز رونق پیدا کند.

وی درباره افزایش نرخ بلیت سفرهای هوایی خارجی، بیان کرد: شرایط افزایش بلیت های خارجی بستگی به افزایش عرصه و تقاضا دارد ضمن اینکه در پروازهای داخلی نیز به همین صورت است.

میرحسینی با تاکید بر اینکه در صورت استقبال تجار از پرواز مستقیم رشت آستراخان، این پرواز ادامه می یابد، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه ریزی های انتهای سال جاری تداوم پرواز مستقیم رشت آستراخان در صورت استقبال از آن است.

وی با اشاره به اینکه در هفته سه پرواز مستقیم خارجی از فرودگاه سردار جنگل رشت انجام می شود، یادآور شد: فرودگاه رشت در مسیر کریدور شمال جنوب قرار دارد و بهترین توجیه را نسبت به فرودگاه های اطراف دارد.

مدیرکل فرودگاه گیلان از برنامه ریزی برای برقراری پروازهای باربری خبر داد و گفت: در حال حاضر پرواز رشت آستراخان مسافری بوده و برای تسهیل صادرات راه اندازی شده است و برای پروازهای باربری برنامه ریزی وجود دارد.

وی خواستار حمایت بیشتر مسئولان ذی ربط از تداوم در برقراری پرواز مستقیم رشت آستراخان شد و تصریح کرد: حدود ۱۶ سال قبل نیز این پرواز ایجاد شده بود اما فقط در حد یکی دو پرواز بود و امیدواریم با توسعه کشورهای اوراسبا، این پرواز شکل جدی تری بگیرد.

کد خبر: ۱۷۴٬۷۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha