۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
بستر سازی برای عرضه املاک تمامی نهادها در بورس کالا
رئیس اداره ناظران و امور تالارهای بورس کالا مطرح کرد

بستر سازی برای عرضه املاک تمامی نهادها در بورس کالا

رحمنی، رئیس اداره ناظران و امور تالارهای بورس کالای ایران گفت: امکان عرضه و فروش املاک تمامی نهادها در بستر بورس کالا وجود دارد.

به گزارش بازار، حمیدرضا رحمنی پیش گشایش بازار سرمایه در خصوص عرضه املاک شهرداری تهران در بورس کالا؛ افزود: نخستین عرضه املاک شهرداری تهران در بورس کالا روز بیست و سوم شهریور انجام خواهد شد. دو دستگاه آپارتمان غیرنوساز در منطقه سعادت آباد تهران است که یک آپارتمان ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و دیگری ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ارزش پایه‌ای دارد.

رحمنی تصریح کرد: طی این فرآیند حراج، نرخ شفاف و منطقی برای این دو دستگاه کشف خواهد شد و خریداران بعد از اینکه در فرآیند حراج پیروز شدند می‌توانند به محل شهرداری تهران جهت امضای مبایعه نامه و ادامه فرآیندهایی که برای خرید ملک باید انجام بدهند، اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: این امکان و بستر برای تمامی نهادهایی که بخواهند املاکشان را در بورس کالا بفروشند و از این بستر شفاف برای کشف نرخ منطقی املاکشان استفاده کنند وجود دارد، ضمن اینکه برخی از نهادها هم نسبت به پذیرش برخی از املاکشان اقدام کرده اند و در آینده شاید عرضه بیشتر از این نوع عرضه‌ها خواهیم بود.

رئیس اداره ناظران و امور تالارهای بورس کالای ایران افزود: سازمان اموال تملیکی برای عرضه برخی از املاکش اقدام کرده و برخی بانک‌ها هم ابراز تمایل کردند که از طریق سایت بورس کالای ایران اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر: ۱۷۴٬۷۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha