۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
۲۳۰۰ میلیارد ریال به شهرداری های آذربایجان غربی تعلق گرفت
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی:

۲۳۰۰ میلیارد ریال به شهرداری های آذربایجان غربی تعلق گرفت

ارومیه - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از پرداخت دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به شهرداری های استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، آیدین رحمانی ظهر یکشنبه در نشست با مدیران حوزه شهری در محل استانداری آذربایجان غربی با اشاره به کمک های صورت گرفته برای شهرداری های استان گفت: در طول سال ۹۸، دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح های عمران شهری به شهرداری های استان تعلق گرفت.

وی با اشاره به محل پرداخت این میزان کمک به شهرداری ها نیز گفت: هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده و ۸۵۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات ملی توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری ها پرداخت شده است.

رحمانی در خصوص پروژه های اجرایی از محل این اعتبارات گفت: اجرای طرح های عمران شهری، ساماندهی معابر و مدیریت ترافیک، مدیریت پسماند های شهری، مبلمان شهری و فضای سبز را می توان محل هزینه کرد این اعتبارات دانست.  

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه دولت و مسئولان دولتی همواره در کنار مسئولان شهری هستند، گفت: از کوچکترین کمکی به حوزه های شهری دریغ نمی شود که در این راستا سال گذشته، ۱۱ دستگاه ماشین آلات عمرانی به شهرداری های کوچک استان تعلق گرفت.

کد خبر: ۱۷٬۴۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha