۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی آیفارم

برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی آیفارم

پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی آیفارم (iFarm) با محوریت کشاورزی و باغبانی از فردا به مدت ۳ روز در محل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش بازار، پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی آیفارم (iFarm) با محوریت کشاورزی و باغبانی و با همکاری و مشارکت انجمن ملی گلخانه سازان کشور و حمایت وزارت جهاد کشاورزی (معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی و مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی کشور)، نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، کمیته صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و ... از فردا ۲۱ تا ۲۴ شهریور در محل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با هدف ایجاد بستری مناسب با رویکردی صادرات محور و به منظور تقویت و ارتقا تولیدات سازندگان داخلی و معرفی توانمندی‌های ساخت داخل در سطح بین المللی، مورد استقبال و توجه تولیدکنندگان مطرح داخلی قرار گرفته است.

در این رویداد بین المللی مشارکت کنندگان در حوزه باغبانی، ساخت و تجهیز گلخانه، ماشین آلات، ادوات و تجهیزات و پهپادهای کشاورزی، سامانه‌های نوین آبیاری، نهاده‌ها (کود، سم و بذر)، گل و گیاهان زینتی و محصولات کشاورزی در فضایی به مساحت ۱۵۰۰۰ هزار مترمربع حضور خواهند داشت.

برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی آیفارم

کد خبر: ۱۷۴٬۵۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha