۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
ضرورت ایجاد مزرعه گردشگری در هر شهر | ظرفیت در گلستان فراهم است
مدیر مزرعه گردشگری سبزینه مطرح کرد؛

ضرورت ایجاد مزرعه گردشگری در هر شهر | ظرفیت در گلستان فراهم است

آزادشهر- کوهساری، مدیر مزرعه گردشگری سبزینه گفت: در استان گلستان این ظرفیت وجود دارد که هر شهر یک مزرعه گردشگری داشته باشد.

مهدی کوهساری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: موقعیت جغرافیایی استان به گونه ای است که تمام جاذبه های گردشگری را در خود جای داده و دارای یک طبیعت بکر است به همین خاطر ظرفیت خوبی برای ایجاد مزرعه های گردشگری، اشتغالزایی و راهکاری برای حفظ منابع طبیعی استان است.

مدیر مزرعه گردشگری سبزینه با بیان این مساله که گلستان یکی از استان های پیشرو برای ایجاد این مزارعه است، افزود: مرزعه گردشگری برای علاقمندان از جذابیت زیادی برخوردار است و اگر بتوانیم امکانات اولیه را برای مردمی که به بازدید از این مزارع می آیند، فراهم سازیم فضای خوبی برای جذب گردشگر مهیا خواهد شد.

وی به ضرورت ایجاد مزارع گردشگری در هر شهر گلستان اشاره کرد و گفت: هر شهر استان توانایی ایجاد یک مزرعه گردشگری را دارد اما اگر تعداد این مجموعه ها بیش از شهرهای استان باشد کارایی خود را از دست خواهد داد.

کوهساری ضمن تاکید بر این نکته که باید در هر شهرستان یک مزرعه گردشگری مجهز با درآمد زایی مناسب ایجاد شود، افزود: اگر این مجموعه ها با درآمد همراه نباشد برای رسیدن به درآمد و اشتغال، مسیر مجموعه های گردشگری از هدف اصلی آن خارج خواهد شد.

مدیر مزرعه گردشگری سبزینه اصلی ترین چالش مزارع گردشگری را کمبود امکانات اولیه دانست و گفت: امیدواریم مسئولان برای توسعه و پیشبرد اهداف مزارع گردشگری حمایت ویژه ای از این بخش داشته باشند.

کد خبر: ۱۷۴٬۴۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha