۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
تخصیص ۱۳۰میلیارد تومان برای بهسازی و تکمیل جاده برزک کاشان
فرماندار ویژه کاشان خبر داد؛

تخصیص ۱۳۰میلیارد تومان برای بهسازی و تکمیل جاده برزک کاشان

اصفهان - زارعی، فرماندار ویژه کاشان گفت: ۱۳۰ میلیارد تومان برای بهسازی و تکمیل جاده برزک کاشان اختصاص یافت.

محمدشریف زارعی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه موضوع راه یکی از مسائل مهم کاشان است، اظهار داشت: با توجه به قرارگیری کاشان در مسیر کریدور شمال-جنوب و تردد زیاد خودروها از جاده‌های مواصلاتی کاشان لازم است تا اهتمام جدی برای رفع نقاط حادثه خیز و همچنین بهسازی جاده‌های شهرستان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آزادراه منتهی به کاشان و جاده برزک به کاشان از جمله نقاطی است که بیشترین حوادث رانندگی در آن رخ می‌دهد، ابراز داشت: حوادث در این دو مسیر نگران کننده است.

فرماندار ویژه کاشان از اختصاص ۲۱۰ میلیارد تومان برای بهسازی و تکمیل جاده‌های مواصلاتی کاشان خبر داد و تصریح کرد: این اعتبار از جمله مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به استان اصفهان است که تمام مبلغ درخواستی ما به تصویب رسید.

وی با اشاره به اینکه از این مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان به جاده برزک کاشان اختصاص می‌یابد، گفت: ۵۰ میلیارد تومان از این اعتبار نیز صرف تکمیل جاده کاشان به بادرود و ۳۰ میلیارد تومان هم برای بهسازی تقاطع قمصر در آزادراه کاشان نطنز اختصاص می‌یابد.

زارعی همچنین از رفع دو نقطه حادثه خیز در بخش مرکزی کاشان خبر داد و افزود: یکی از این نقاط حادثه خیز سه راهی خرمدشت بود که با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال این محور با تکمیل فرایند روشنایی و بهسازی و آسفالت جاده بهسازی شد.

وی همچنین از رفع نقطه حادثه خیز روستاهای نصرآباد جیرویه و جهق و زنجانبر خبر داد و خاطرنشان کرد: فرمانداری ویژه کاشان در راستای کاهش حوادث جاده‌ای با صرف اعتبار پنج میلیارد ریال این محور را نیز بهسازی کرد.

کد خبر: ۱۷۴٬۴۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha