۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
راه اندازی غرفه‌های صنایع‌دستی در شهرهای مرزی

راه اندازی غرفه‌های صنایع‌دستی در شهرهای مرزی

حسین زاده، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از راه اندازی غرفه‌های صنایع‌دستی در شهرهای مرزی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، محمد حسین‌زاده در حاشیه بازدید از مجتمع های خدماتی، بهداشتی و رفاهی بین راهی زائران گفت: شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مسئول و مامور ساخت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین‌راهی در شهرهای مختلف ایران است.

وی با اشاره به خدمات‌رسانی به زائران در مسیر اربعین، گفت : در کنار این مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، موکب‌هایی برای خدمات‌رسانی به زائران ایجاد شده است. البته زحمات مدیران‌کل استان‌ها را در این زمینه نباید نادیده گرفت، آن‌ها بر خدمات‌رسانی زائران نظارت می‌کنند.

حسین‌زاده گفت: درکنارمجتمع‌های خدماتی ورفاهی استان‌های همدان، آذربایجان غربی، ایلام وکرمانشاه، موکب‌هایی ایجاد شده است که خادمان مشغول خدمت‌رسانی به زائران هستند.
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی اظهار داشت: امیدوارم با هماهنگی‌ با وزارت کشور، بتوانیم در سال‌های آینده به ستاد اربعین و زائران حرم امام حسین (ع) کمک جدی‌تری داشته باشیم.

او درباره سایر خدمات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به زائران حرم امام حسین (ع) گفت:معاونت گردشگری در استان‌ها پیگیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر است و بخش اعظمی از مدیران‌کل در استان‌ها درگیر کار هستند.

حسین‌زاده در پایان افزود: غرفه‌های صنایع‌دستی در شهرهای مرزی مانند مهران و قصر شیرین راه‌اندازی شده است.

کد خبر: ۱۷۴٬۳۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha