۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
احتمال صعودی شدن قیمت پولکادات وجود دارد| تشکیل الگوی کف دوقلو برای DOT
تحلیل بازار رمز ارزها؛

احتمال صعودی شدن قیمت پولکادات وجود دارد| تشکیل الگوی کف دوقلو برای DOT

رمزارز پولکادات در حال شکل دهی الگوی کف دوقلو بوده و همین امر، امکان پولبک قوی و صعود قیمت این ارز طی روزهای آتی را تقویت می نماید.

به گزارش بازار، قیمت پولکادات طی دو روز متوالی گذشته افزایش یافته است. قیمت این رمزارز پس از سقوط به ۶.۷۷ دلار در روز چهارشنبه، به ۷.۶۱ دلار در روز جمعه بازگشت. این عملکرد مطابق با روند کلی پیشرفت بازار کریپتو بود و نمی توان پیشرفت پولکادات تا این مرحله را به حساب پیشرفت در داخل اکوسیستم آن فرض نمود.

عملکرد قیمت پولکادوت با سایر ارزهای دیجیتال همخوانی دارد. پس از رسیدن به اوج ۵۵ دلاری خود در نوامبر سال گذشته، قیمت توکن DOT کاهش یافت و در سال جاری به ۶ دلار رسید.

نگاهی دقیق تر به اکوسیستم پولکادات نشان می دهد که بیشتر پاراچین های آن در حال مبارزه برای حفظ وضعیت خود در بازار هستند. به عنوان مثال، در ماه آگوست، یک استیبل کوین در اکوسیستم آکالا به دلیل از دست دادن یکپارچگی خود، ۹۹ درصد سقوط کرد. بنا بر اعلام وب سایت DeFi Llama، کل ارزش قفل شده (TVL) در Acala از بیش از ۱ میلیارد دلار به تنها ۴۳ میلیون دلار سقوط کرده است.

پیش بینی قیمت پولکادات

احتمال صعودی شدن قیمت پولکادات وجود دارد| تشکیل الگوی کف دوقلو برای DOT

پولکادات ماه ها در یک روند نزولی قوی قرار داشته است. افزایش فشار فروش این ارز باعث شد تا قیمت آن به زیر سطح حمایت مهم ۱۴.۲۵ دلار سقوط کند که پایین ترین سطح در ماه فوریه بود.

این شاخص همچنین به زیر میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه نزول کرده و این در حالیست که MACD به زیر نقطه خنثی حرکت کرده است. نگاه دقیق تر نشان می دهد که سکه در حال شکل دهی یک کف دوقلو است که معمولاً علامت صعودی است.

بنابراین، این احتمال وجود دارد که قسمت دوم الگو، قیمت را تا ۶ دلار کاهش داده و دوباره آزمایش کند. اگر این اتفاق بیفتد، ریزش قیمت به ناحیه زیر این حمایت، نمای صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۷۴٬۲۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha