۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
رشد ۵۹درصدی پذیرش شناور در ایزوایکو برای تعمیرات
مدیرعامل ایزوایکو؛

رشد ۵۹درصدی پذیرش شناور در ایزوایکو برای تعمیرات

بندرعباس- مدیرعامل ایزوایکو گفت: این واحد کشتی‌سازی از ابتدای سال جاری ۴۶ شناور در بخش تعمیرات پذیرش داشته که نسبت به سال گذشته رشد ۵۹ درصدی داشته است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی ایزوایکو، سلمان ضربی اظهار کرد: مجتمع فرا ساحل در پنج ماهه ابتدایی امسال در مجموع تعداد ۴۶ شناور در بخش تعمیرات داشته که نسبت به سال گذشته با رشد ۵۹ درصدی همراه بوده است.

وی افزود: در بخش وضعیت عملکرد طرحی و ساخت و تعمیر شناورهای بزرگ رشد ۵۳درصدی و گروه طراحی متوسط و کوچک به ترتیب رشد ۷۶درصدی و ۲۶درصدی است.

مدیرعامل کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با بیان این که برای اولین بار تعمیر کشتی گاز بر در این شرکت انجام شده است، خاطرنشان کرد: ۲۵ فروند کشتی نفت‌کش از شرکت نفت در این شرکت تاکنون در سال‌های اخیر صورت گرفته است.

ضربی ادامه داد: برای اولین بار یک کشتی مسافربری بزرگ با نام سانی در مجتمع ایزوایکو در حال تعمیر است که با نهایت دقت و ظرافت اقدامات لازم درباره این شناور در حال انجام است.

وی درباره ظرفیت‌های موجود ایزوایکو نیز گفت: در حوزه ساخت ۸۰ درصد ظرفیت ایزوایکو خالی است اما در حوزه تعمیرات بیش از ۹۰ درصد این ظرفیت پر شده است.

مدیرعامل ایزوایکو همچنین عنوان کرد: بخش عمده‌ای از درآمدهای این شرکت از محل تعمیرات تأمین می‌شود و این در حالی است که توانایی ساخت کشتی در اندازه‌های مختلف و با قابلیت‌های متنوع در این مجتمع صنعتی وجود دارد.

کد خبر: ۱۷۴٬۱۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha