۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
سلامت و کیفیت آب شرب اولویت مدیران همدان باشد
دادستان همدان:

سلامت و کیفیت آب شرب اولویت مدیران همدان باشد

همدان - دادستان همدان با تأکید بر اینکه سلامت و کیفیت آب شرب خط قرمز ما است، گفت: درصورت غیربهداشتی بودن آب تالوار اجازه وارد شدن آن به شبکه داده نمی شود چرا که تهدید علیه بهداشت عمومی خواهد بود.

به گزارش بازار؛ حسن خانجانی موقر در نشست مدیریت بحران آب همدان، گفت: با توجه به معضل بی آبی موجود، باید تمام فکر و ذهن مدیران استانی معطوف به چاره اندیشی برای گذر از این بحران باشد.

وی سلامت و کیفیت آب را اولویت اصلی در بخش تأمین آب شرب مردم از سوی مدیران دانست و تأکید کرد: سلامت مردم برای ما در درجه نخست است و اگر قرار باشد آب سد تالوار به شهر برسد، مرکز بهداشت استان موظف است به طور مستقیم و مستمر بررسی های خود را در این باره انجام دهد.

وی کرد: درصورت غیربهداشتی بودن آب اجازه نمی دهیم به هیچ عنوان در شبکه قرار گیرد، چرا که از مصادیق بارز تهدید علیه بهداشت عمومی خواهدبود.

خانجانی بر شناسایی قنوات سطح شهر و بازگرداندن آن ها با لایروبی و ساماندهی مناسب برای تأمین بخشی از آب شرب هم تأکید و کوتاهی مسئولان در این باره را گوشزد کرد.

دادستان همدان همچنین با بیان اینکه باغداران و کشاورزان پایین دست رودخانه عباس آباد از نبود آب گلایه مندند، گفت: مدیران مربوطه باید آب مورد نیاز این کشاورزان را در اسرع وقت تأمین کنند.

کد خبر: ۱۷۴٬۰۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha