۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
صنوف و مشاغل مزاحم شهری در سنندج باید در کوتاهترین زمان ممکن ساماندهی شوند
استاندار کردستان:

صنوف و مشاغل مزاحم شهری در سنندج باید در کوتاهترین زمان ممکن ساماندهی شوند

سنندج – استاندار کردستان خواستار ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم شهری در سنندج شد و افزود: این مهم باید به صورت ویژه پیگیری و اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا با تاکید بر ضرورت ساماندهی اصناف و مشاغل آلاینده در سنندج ، معاون عمرانی استانداری را مکلف کرد تا این موضوع را پیگیری کند .

در در جریان بازدید از اتاق اصناف سنندج و دیدار با اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف کردستان، اظهار داشت: یکی از مشکلات حاد شهری وجود مشاغل مزاحم است که روند ساماندهی آن دچار وقفه شده و باید در دستور کار فوری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اصناف از قدیمی ترین تشکل های مردمی هستند که جمعیت قابل توجهی از مردم استان را شامل می‌شوند، گفت: ساماندهی صنوف مزاحم نقش مهمی در آسایش مردم و روان سازی ترافیک دارد.

زارعی کوشا ابراز امیدواری کرد که مسائل مربوط به تعیین تکلیف برای ساماندهی این صنوف حل و فصل شود.

در جریان این بازدید اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف سنندج به بیان دیدگاه ها و مشکلات پیش روی اصناف در استان کردستان پرداخته و خواستار همراهی ادارات و سازمان های دولتی در راستای رفع این مشکلات شدند.

بختیار خلیقی رئیس سازمان صمت کردستان نیز در جریان این نشست گزارشی از وضعیت اصناف در استان کردستان را ارائه کرد و از همراهی اصناف در عرصه های مختلف در راستای خدمت به مردم تقدیر کرد.

کد خبر: ۱۷۴٬۰۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha