۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
ریزش قیمت چین لینک در پی تقویت رکود در بازار رمزارزها| پیش بینی قیمت LINK
تحلیل بازار رمزارزها؛

ریزش قیمت چین لینک در پی تقویت رکود در بازار رمزارزها| پیش بینی قیمت LINK

پیش‌بینی‌های نزولی قیمت چین لینک (Chainlink) پس از ریزش قیمت این ارز در روز سه‌شنبه تشدید شده است.

به گزارش بازار، پیش‌بینی‌های نزولی قیمت چین لینک (Chainlink) پس از ریزش قیمت این ارز در روز سه‌شنبه تشدید شده است. اصلاح ۹.۷۱ درصدی قیمت این رمزارز درست زمانی رخ داد که بازار ارزهای دیجیتال به دنبال ادغام بلاک چین اتریوم دچار رکود و ریزش شدید شد.

چین لینک حتی در صبح روز سه شنبه، روز درخشانی را آغاز کرده بود و به نظر می رسید که در راه رسیدن به سومین روز متوالی رشد قیمت باشد؛ اما ناتوانی گاوها در شکستن مقاومت ۷.۵۴۰ منجر به افزایش فشار فروش شد که سودهای قبلی این هفته را کاهش داد.

پیش بینی قیمت چین لینک

ریزش قیمت چین لینک در پی تقویت رکود در بازار رمزارزها| پیش بینی قیمت LINK

حرکت نزولی ناشی از تکمیل گُوِه صعودی و به دنبال آن، شکست کانال صعودی توسط کندل ۶ سپتامبر رخ داد. این ریزش، در را به سمت حمایت ۶.۲۵۵ دلار باز کرده است (کمترین سطح ۲۸ اوت ۲۰۲۲).

اگر خرس‌ها به این نقطه برسند و گاوها نتوانند اقدام مثبتی در راستای حفظ قیمت انجام دهند، ریزش سنگین و گسترده ای در انتظار چین لینک قرار خواهد گرفت. این شکست، مسیر را برای حرکت به سمت سطح حمایت ۵.۸۶۳ دلار (کمترین سطح ۱۵ ژوئن) باز خواهد کرد.

در زیر این سطح، محورهای اضافی در ۵.۳۸۲ دلار (کم‌ترین حد ۱۳ ژوئن) و در ۶۱.۸% گسترش فیبوناچی از نوسان اوج ۱۳ آگوست تا پایین‌ترین نوسان ۲۸ آگوست در نقطه ۵.۰۴۸ دلار مشاهده می‌شوند.

از سوی دیگر، بهبودی احتمالی حاضل از جهش از مقاومت ۷.۵۴۰ دلار، چشم انداز نزولی را باطل خواهد کرد. بسته شدن قیمت بالای این مقاومت، مسیر را برای حرکت گاوها به سمت ۸.۱۱۳ دلار (سقف ۶ آگوست) باز خواهد کرد. بالاتر از این سطح، گاوها این فرصت را خواهند داشت تا مقاومت ۹.۴۸۵ دلار (سقف ۱۲ آگوست) را هدف قرار دهند.

کد خبر: ۱۷۳٬۹۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha