۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
ثبت نام ۲۳۲ هزار مددجوی کمیته امداد در طرح نهضت ملی مسکن
رئیس کمیته امداد خبر داد

ثبت نام ۲۳۲ هزار مددجوی کمیته امداد در طرح نهضت ملی مسکن

بختیاری، رئیس کمیته امداد از ثبت نام ۲۳۲ هزار مددجوی تحت حمایت در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش بازار، سید مرتضی بختیاری در جلسه شورای مسکن استان لرستان با بیان اینکه مسکن یکی از ابعاد مهم توانمندسازی مددجویان است، گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ساخت یک میلیون مسکن برای خانواده‌های نیازمند را تقبل کرده که از این تعداد ۵۰۰ هزار مسکن قطعی شده است و ظرف ۳۰ ماه ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به حمایت دولت از ساخت مسکن محرومان، افزود: سهم مددجویان کمیته امداد از نهضت ملی مسکن ۳۶۰ هزار واحد است که ۱۲۰ هزار واحد برای روستاها و ۲۴۰ هزار واحد برای مناطق شهری احداث خواهد شد.

بختیاری همچنین با اشاره به ثبت نام ۲۳۲ هزار مددجوی کمیته امداد در طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد: مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی لازم نیست ۴۰ میلیون تومان مبلغ اولیه ثبت نام را پرداخت کنند.

وی به دیگر برنامه‌های کمیته امداد برای خانه‌دار شدن مددجویان پرداخت و گفت: برای ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن، تفاهم‌نامه با بسیج سازندگی داریم و این ۴۰ هزار باید در روستا ساخته شود که امیدواریم به کمک بسیج سازندگی تا پایان سال ۱۴۰۲ هیچ مددجوی روستایی بدون مسکن در کشور نداشته باشیم.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن هم با کمک بنیاد مستضعفان مبادله شده است که قرار است تا پایان امسال اجرا شود و اگر تا پایان سال ۱۴۰۱ این ۱۰ هزار واحد به اتمام برسد، ساخت ۱۰ هزار واحد دیگر مجدد مبادله می‌شود.

کد خبر: ۱۷۳٬۸۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha