۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
ابلاغیه وزارت کشور درباره تایید پروانه کسب کشاورزی همانند مدرک معتبر شغلی

ابلاغیه وزارت کشور درباره تایید پروانه کسب کشاورزی همانند مدرک معتبر شغلی

وزارت کشور در مکاتبه با استانداران سراسر کشور، موضوع تایید پروانه کسب کشاورزی صادره توسط نظام صنفی کشاورزی همانند مدرک معتبر شغلی را ابلاغ کرد.

به گزارش بازار، مراد محمدی معاون توسعه تعاونی‌ها، تشکل‌ها و نظام‌های بهره برداری سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: وزارت کشور در مکاتبه با استانداران سراسر کشور، موضوع تایید پروانه کسب کشاورزی صادره توسط نظام صنفی کشاورزی همانند مدرک معتبر شغلی، پیرو مکاتبه وزیر جهاد کشاورزی به وزارتخانه ها در این خصوص را ابلاغ کرد.

محمدی افزود: ابلاغیه اخیر در پی مکاتبه ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی خطاب به وزرا و مقامات کشور درباره ملاک عمل قرار گرفتن و تایید پروانه های کسب کشاورزی به عنوان مدرک معتبر شغلی است.

این مقام مسئول اضافه کرد: پروانه کسب کشاورزی توسط اتحادیه های صنفی کشاورزی، پس از اخذ مدارک و مستندات شغلی و حرفه ای و بررسی میدانی از واحد صنفی صادر می شود و با عنایت به صحت اعتبار آن در موارد لزوم می توان به آن استناد کرد.

معاون توسعه تعاونی‌ها، تشکل‌ها و نظام‌های بهره برداری ابراز امیدواری کرد با ابلاغیه وزارت کشور، روند اعتبار بخشی به پروانه های کسب صادره نظام های صنفی کشاورزی بیش از پیش افزایش یابد ضمن اینکه این امر مسئولیت نظام های صنفی کشاورزی و دستگاه های نظارتی را برای دقت و رعایت شرایط صدور پروانه را بیش از پیش افزایش می دهد.

کد خبر: ۱۷۳٬۸۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha