۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
کالابرگ الکترونیک دست دلالان را از بازار گوشت قرمز و سفید کوتاه می‌کند
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

کالابرگ الکترونیک دست دلالان را از بازار گوشت قرمز و سفید کوتاه می‌کند

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: از سال‌های دور تاکنون متاسفانه شبکه توزیع کامل و سالمی برای کالاها نداشته‌ایم و در این میان همواره دلالان بالاترین نقش آفرینان بازار بوده‌اند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی اکبر علیزاده برمی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اختلاف قیمت گوشت قرمز خریداری شده از دامداران و نرخ عرضه آن در بازار، گفت: از سال‌های دور تاکنون متاسفانه شبکه توزیع کامل و سالمی برای کالاها نداشته‌ایم و در این میان همواره دلالان بالاترین نقش آفرینان بازار بوده‌اند و محصول را با قیمت پایین از تولیدکنندگان خریداری و با بیشترین میزان قیمت به بازار عرضه می‌کرده‌اند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در کمیسیون کشاورزی در خصوص نهاده‌های دامی اقدامات و تلاش‌های خوبی صورت گرفته است، ادامه داد: مقرر شده بود تا یارانه‌ها به صورت کالابرگ الکترونیک در اختیار مردم قرار بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: منتظر هستیم دولت هرچه سریع‌تر کالابرگ الکترونیک را توزیع کند و یارانه‌ها به خرید محصولاتی مانند گوشت قرمز، گوشت سفید و تخم مرغ اختصاص پیدا کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توزیع کالابرگ الکترونیک بخش زیادی از واسطه‌ها و دلالان از بازار محصولاتی مانند گوشت قرمز و گوشت سفید حذف می‌شوند.

کد خبر: ۱۷۳٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      1 0
      بابا ما باید به چه زبانی به شما نمایندها بفهمانیم که کالابرگ نمیخایم هر چی مردم میگن یارانه نقدی باز یک نماینده پیدا میشه ومیگه کالابرگ چرا به حرف مردم گوش نمیکنید یک بار هم به خواسته مردم گوش کنید اگه دلسوز مردم هستید