۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
تور ارزان فرانسه

تور ارزان فرانسه

فرانسه به عنوان یکی از بهترین کشور های اروپایی شناخته می شود.

به گزارش بازار، فرانسه به عنوان یکی از بهترین کشور های اروپایی شناخته می شود. این کشور به واسطه داشتن امکانات خوب و همچنین مکان های جذاب و مشهور که هر کسی دوست دارد از آنها بازدید کند، همواره مورد توجه توریست ها از سراسر جهان بوده است و تور های زیادی هم از سراسر دنیا و هم از کشورمان ایران به مقصد فرانسه اجرا می شوند.

فرانسه دارای شهر های بسیار زیبایی می باشد، قلب فرانسه یعنی پاریس که کمتر کسی است آن را نشناسد، به عنوان پرجمعیت ترین و پرتوریست ترین شهر این کشور شناخته می شود، زیرا بیشتر افراد به خصوص آنهایی که برای اولین بار است که به فرانسه قصد سفر دارند، پاریس را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند.

در این مقاله قصد داریم که به صورت کامل و جامع در رابطه با تور های فرانسه صحبت کنیم و مهم ترین مزیت های تور ارزان فرانسه را به شما بیان کنیم، در صورتی که قصد سفر به این کشور زیبا را دارید برای آشنایی بیشتر پیشنهاد می شود که حتما این مقاله را مطالعه کنید.

امروزه از ایران آژانس های مسافرتی مختلفی، تورهای مختلف را آماده می کنند که هر کدام بسته به هزینه ای که دارند دارای ویژگی ها و آپشن های متنوعی می باشند، شما به راحتی با حضور در آژانس های معتبر می توانید که با گرفتن مشاوره و راهنمایی از کارشناسان آنها، انتخاب کنید که کدام تور برای شما با توجه به شرایط و بودجه مناسب می باشد.

سفر به زیباترین شهر جهان در فرانسه

پاریس یکی از مهم ترین و زیبا ترین شهر اروپا و کل جهان می باشد که به دلیل وجود جاذبه های گردشگری بسیار، سالانه افراد زیادی از سراسر دنیا از این شهر بازدید می کنند، به گونه ای که پاریس هموراه در بین لیست پرتوریست ترین شهر های دنیا قرار داشته است و در چندین سال نیز مقام نخست را به دست آورده است.

پاریس همچنین از شهر های سیاسی مهم نیز می باشد و در طول تاریخ اتفاقات مهمی در آن رخ داده است. پاریس، پایتخت و پر جمعیت ترین شهر فرانسه است و بسیاری از افرادی که قصد سفر کردن به این کشور را دارند، در گزینه اول شهر پاریس را برای سفر خود انتخاب می کنند.

از ایران نیز تور های زیادی به مقصد پاریس توسط آژانس های مختلف مسافرتی آماده می شوند که شما می توانید از آنها استفاده کنید. استفاده از تور به خصوص برای افرادی که قرار است برای اولین بار به این کشور سفر کنند، خیلی خوب است، زیرا به دلیل وجود نظم، برنامه و همچنین راهنما می توانند که از تمام جاذبه های مهم پاریس دیدن کنند و لحظات خوشی را در این شهر سپری کنند. اگر قصد مهاجرت به فرانسه را دارید با آژانس فرانسوی سیمرغ تراول در ارتباط باشید

تور ها با توجه به امکاناتی که دارند دارای قیمت های مختلفی می باشند. امروزه روش هایی نیز وجود دارد تا افراد بتوانند که تور ارزان پاریس را راحت تر تهیه کنند. خرید تورهای لحظه اخری، استفاده از تور هایی که مدت زمان کمتری دارند، اقامت در هتل های معمولی تر و ... همه از عواملی است که شما می توانید با در نظر گرفتن آنها تور های ارزان تر را تهیه کنید.

تور ارزان فرانسه

بازدید از مهم ترین موزه های هنری در فرانسه

در صورتی که شما با استفاده از تور به فرانسه سفر کنید، این امکان برای شما فراهم است که از بیشتر مکان های دیدنی شهر بازدید کنید، زیرا بسیاری از افراد به دلیل عدم شناخت درست و همچنین مسلط نبودن به فرهنگ و زبان فرانسوی در سفر های خود به خصوص برای بار اول نمی توانند که از مکان های دیدنی فرانسه بازدید کنند.

یکی از مزایای تور ارزان فرانسه این است که شما می توانید با راهنمایی های تورلیدر خود از بیشتر مکان های دیدنی بازدید کنید.

موزه های هنری فرانسه یکی از معروف ترین بخش های این کشور است که آوازه آن در کل دنیا پیچیده است و بسیاری از افراد علاقمند به هنر، حتی فقط برای بازدید از این موزه ها به فرانسه سفر می کنند. در این بخش پنج مورد از معروف ترین موزه های هنری در فرانسه را به شما معرفی خواهیم کرد :

موزه The Centre Pompidou : پمپیدو بزرگترین موزه هنرهای معاصر در کل اروپا است. در این موزه مجموعه ای عظیم و ارزشمند از آثار مختلف هنری هنرمندان این کشور نگهداری می شود.

موزه Du Quai Branly : دوکه برانلی یکی دیگر از موزه های مهم فرانسه است که دنیای هنر تمامی سنت ها و قاره های جهان را به نمایش گذاشته است.

موزهD Orsay : در این موزه می توانید که ۶۰ سال از هنر خارق العاده و زیبای کشور فرانسه را مشاهده کنید.

موزه Petit palais : این موزه در سال ۱۹۹۰ ساخته شده است و در آن آثار هنری فرانسه به نمایش گذاشته شده است.

موزه louver : موزه لوور در زمینی به مساحت ۷۳۰۰۰ هزار متر مربع ساخته شده است و یکی از معروف ترین و پربازدید ترین موزه های هنری در فرانسه است.

تور ارزان فرانسه

بازدید و خرید از لوکس ترین برند های جهان

از مزیت های تور ارزان فرانسه این است که شما می توانید به راحتی از نمایندگی های رسمی برند های مختلف بازدید کنید و از اجناس اصل آنها بازدید کنید و در صورت علاقه خریداری کنید، می توان گفت که تقریبا تمامی برند های مطرح و معروف وجود در شهر های مختلف فرانسه دارای نمایندگی هستند و شما می توانید از آنها بازدید و خرید کنید. اگر درخواست ویزای فرانسه را دارید با آژانس فرانسوی سیمرغ ارتباط بگیرید.

علاوه بر این فرانسه نیز یکی از کشور های بزرگ است که برندهای مطرحی را در زمینه فشن و مد دارد. ده مورد از معروف ترین این برند های لوکس فرانسوی عبارت است از : لویی ویتون، دیور، شنل، لانوین، فاکونیبل، سزان، ژیوانشی، ویشی، هرمس، بالمین

تست غذاهای معروف فرانسوی

سفر به فرانسه از هر نظر مزیت دارد، به همین دلیل است که به کسانی که علاقمند به سفر هستند اما مقصدی مشخص ندارند، پاریس و دیگر شهر های فرانسه در لیست اولین پیشنهادات قرار می گیرند. غذا یکی دیگر از لذت های هر سفر است، اینکه با سفر به کشور های مختلف بتوانید از غذاهای اصلی و خوش طعم و متنوع آنها تست کرد، از بزرگ ترین لذت های دنیا است.

در این بخش قصد داریم که پنج غذای معروف فرانسوی را به شما معرفی کنیم، در صورتی که قصد سفر به این کشور را دارید، لذت تست این غذاهای معروف فرانسوی را از دست ندهید :

۱ ) سوپ پیاز : سوپ پیاز یا Soupe à l'oignon یکی از غذاهای سنتی در این کشور است که نه تنها در این کشور، بلکه در تمام جهان سرو می شود و دارای طعمی بسیار خوش می باشد.

۲ ) کک‌ او ون : Coq au vin نیز از دیگر غذاهای معروف فرانسوی است که با استفاده از قارچ، پیاز، سیر، نوشیدنی، گوشت قرمزِ نمک‌زده یا بیکن و گاهی اوقات بِرَندی طبخ می شود.

۳ ) کسوله : Cassoulet یک غذای ساده ولی خوش طعم فرانسوی است که با استفاده از لوبیا و گوشت اردک تهیه می شود.

۴ ) بف بورگینیون : Boeuf bourguignon از دیگر غذاهای سنتی فرانسوی است که باید در سفرهای خود حتما آن را تست کنید.

۵ ) فلامیش : Flamiche نیز غذایی است که برای اولین بار توسط فرانسوی ها طبخ شده است. این غذا با استفاده از پوسته‌ی شیرینی پفی با مغز پنیر و سبزیجات و خامه تهیه می شود.

کافه گردی در شهر عشاق

یکی دیگر از مزیت های تور ارزان فرانسه، تجربه کافه گردی در شهر عشاق است. ‌همان طور که می دانید یکی از القابی که به شهر فرانسه نسبت می دهند، عشاق است. این شهر دارای کافه های بسیار زیادی می باشد که می توانید لحظات خوشی را در آنجا سپری کنید، برخی از معروف ترین کافه هایی که در پاریس وجود دارند عبارت است از : ۱

) کافه دو لا په : این کافه با نام Café de la Paix در سال ۱۹۷۵ تاسیس شد. این کافه به عنوان یک مکان تاریخی در کشور فرانسه به رسمیت شناخته شده است. در این کافه از بسیاری از نقاشی‌ها، فیلم‌ها و اشعار معروف فرانسوی استفاده شده است.

۲ ) لو سلکت : یکی دیگر از عالی ترین کافه هایی که در شهر پاریس وجود دارد، کافه Le Select است. این کافه در محله پر رفت و آمد «مون پارناس» واقع است و روزانه افراد زیادی در آنجا حضور می یابند.

۳ ) له دو مگو : Les Deux Magots یکی از کافه های قدیمی این کشور می باشد که امروزه به یک کافه مدرن و گران تبدیل شده است.

۴ ) کافه دو فلور : Café de Flore در خیابانی یکسان با کافه معروف له دو مگو قرار دارد و این دو کافه رقابت زیادی با یکدیگر دارند.

۵ ) لا کلوزری د لیلا :‌ La Closerie des Lilas یکی دیگر از کافه های شلوغ و پر رفت و آمد در پاریس است.

لوپروکوپ، لو کافه تورنون، فوکتس، لو باربوکن، لا کافئوتک و ... از دیگر کافه های معروف در پاریس هستند که می توان به آنها اشاره کرد.

سواحل دیدنی و بکر

ارزان ترین تور فرانسه را می توانید که از آژانس های مسافرتی مخلف تهیه کنید. یکی دیگر از بخش های جذاب سفر به فرانسه بازدید از سواحل دیدنی و بکر این کشور است، به دلیل اینکه فرانسه با دریا های مختلفی دارای مرز است، سواحل بسیار زیبایی در این کشور وجود دارد که برخی از دیدنی ترین آنها عبارت است از :

۱ ) پلاژ دو منآم (Plage de Ménéham)‌ : این ساحل یکی از زیبا ترین و بهترین ها در فرانسه است که دارای یک منظره ای خوب و محصر به فرد می باشد.

۲ ) کوت سووژ (Côte Sauvage) : این ساحل در جزیره کیبرون (Quiberon) فرانسه واقع است و دارای یک چشم انداز بسیار زیبا و خارق العاده می باشد.

۳ ) لیل دو قیو (L’Ile de Rio) : این ساحل یکی از ساحل های بکر و دست نخورده فرانسه است که دسترسی به آن فقط از طریق آب های این منطقه قابل دسترسی است.

۴ ) اُندای (Hendaye) : اُندای یک ساحل ماسه ای نرم است که به طول ۳ کیلومتر امتداد یافته است.

۵ ) لا کونچا (La Concha) : این ساحل نیز در باسک قرار دارد.

اسکی در کوه های آلپ

یکی دیگر از مزیت های تور ارزان فرانسه، اسکی در کوه های آلپ است. روستای شامونی فرانسه دارای یکی از بهترین پیست های اسکی در کوه های آلپ است که شما در آنجا می توانید با اسکی در ارتفاعات این کوه به اوج شور و هیجان خود برسید. البته خطرهایی نیز در این زمینه وجود دارد و شما باید در صورتی که مهارت کافی را دارید، به پیست های پر ارتفاع فرانسه بروید.

به عنوان مثال ویکتور دولوری که یکی از اسکی بازهای فرانسوی است، تصمیم گرفت که روی کوه مون بلان که به عنوان بلند ترین قله رشته کوه آلپ شناخته می شود، اسکی کند که این کار بسیار خطرناک و پرریسک است.

هزینه تور فرانسه با توجه به عوامل مختلف ممکن است که تغییر کند مثل محل اقامت، بلیط پرواز، شهر مورد نظر، تعداد روزهای سفر شما، آژانسی که قصد خرید تور را از آن دارید و ... همه از مهم ترین مواردی است که روی هزینه های تور شما تاثیرگذار می باشند.

کد خبر: ۱۷۳٬۷۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha