۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
افزایش ترافیک کالاهای صادراتی از مسیر دریایی بندر خرمشهر به عراق
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

افزایش ترافیک کالاهای صادراتی از مسیر دریایی بندر خرمشهر به عراق

خرمشهر- اسعدی، مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از افزایش چشمگیر بار ترافیکی کالاهای صادراتی از مسیر دریایی بندر خرمشهر به کشور عراق خبر داد.

نوراله اسعدی در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی و به دلیل ظرفیت محدود گمرکات عراق در پذیرش همزمان کالاهای تجاری و زوار و توقف صادرات از برخی مرزهای زمینی شاهد افزایش چشمگیر حجم مبادلات و ترافیک کالا های صادراتی از مسیر دریایی بندر خرمشهر به کشور عراق هستیم.

وی افزود: با وجود زیر ساخت‌های مناسب و مجهز بودن به امکانات مدرن تخلیه و بارگیری در بندر خرمشهر در ایام اربعین سالار و سرور شهیدان صاحبان کالاها و کامیون های صادراتی می توانند از مسیر دریایی بندر خرمشهر کالاهای خود را صادر کنند و این بندر آمادگی ارائه هرگونه خدمات به صاحبان کالا را دارد.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر در ادامه با اشاره به مزایای خاص بندرخرمشهر به دلیل واقع شدن در منطقه آزاد اروند تاکید کرد: امیدواریم استمرار صادرات کالاهای تجاری از مسیر دریایی بندر خرمشهر به کشورهای حاشیه خلیج فارس ادامه داشته باشد که باعث توسعه و رونق روز افزون فعالیت بندر خرمشهر می شود.

کد خبر: ۱۷۳٬۶۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha