۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
هیچ کمبودی از نهاده های دامی و اقلام اساسی در اصفهان وجود ندارد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان:

هیچ کمبودی از نهاده های دامی و اقلام اساسی در اصفهان وجود ندارد

اصفهان - نقش، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: هیچ کمبودی از نهاده های دامی و اقلام اساسی در استان اصفهان وجود ندارد.

امیررضا نقش در حاشیه برگزاری جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اصفهان در گفت و گو خبرنگار بازار با اشاره به اینکه یکی از سیاست های مهم دولت سیزدهم تامین امنیت غذایی مردم است، اظهار داشت: بر این مبنا سعی می کنیم از تمام ظرفیت های موجود به نحو مطلوب استفاده شود.

وی با اشاره به گزارش های واصله از اداره کل صمت و جهاد کشاورزی ابراز داشت: بر این مبنا هیچ گونه کمبودی از نهاده های دامی و اقلام اساسی در سطح استان اصفهان وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه ذخائر موجود در سطح استان مطلوب است، تصریح کرد: در خصوص قیمت و کنترل بازار برخی از اقلام مصرفی همانند تخم مرغ مقرر شد که نهادهای مسئول نظارت ها را تشدید کنند.

وی با اشاره به مشخص شدن قیمت تخم مرغ بسته بندی شده گفت: این قیمت ها به تولیدکنندگان و واحدهای بسته بندی ابلاغ شده است.

نقش با بیان اینکه در خصوص قیمت گوشت های مرغ قطعه بندی شده نیز مصوباتی داشته ایم، افزود: بایستی ضرایب قیمت مرغ در اسرع وقت مشخص و پس از تصویب در کمیته اقلام پروتئینی به واحدهای قطعه بندی ابلاغ شود.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه های مربوط موظف به کنترل بازار و برخورد با گران فروش ها هستند، خاطرنشان کرد: نباید به دلالان اجازه جولان در بازار مربوط به تامین اقلام اساسی و غذای هموطنان را داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به افزایش قیمت روغن موتور به ویژه موتور دیزل تاکید کرد: مقرر شد طبق مصوبات، هر چه سریع تر با هماهنگی هایی که با تولیدکنندگان روغن موتور در استان می شود، شاهد عرضه و فراوانی روغن موتور در پایانه های حمل و نقل در سطح استان باشیم تا قیمت این محصول کنترل شود.

کد خبر: ۱۷۳٬۶۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha