۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
 ۴۲۵ میلیارد ریال برای توسعه مناطق محروم استان ایلام اختصاص یافت
در گفت و گو با بازار عنوان شد؛

۴۲۵ میلیارد ریال برای توسعه مناطق محروم استان ایلام اختصاص یافت

ایلام- رشنوادی، مدیرکل امور اقتصاد و دارایی ایلام گفت: در سال جاری ۴۲۵ میلیارد ریال برای توسعه مناطق محروم استان ایلام اختصاص یافته است.

سعید رشنوادی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: خوشبختانه اعتبارات خوبی برای اربعین با پیگیری‌های استانداری ایلام به استان تخصیص داده شده است.

وی گفت: به طوری که در ردیف اربعین سال گذشته، ۹۳۱ میلیارد ریال اسناد سه ساله به استان اختصاص یافت که این مبلغ در سال جاری به یک هزار و ۵۰۳ میلیارد ریال افزایش یافته که معادل ۵۰ درصد آن به صورت نقد تخصیص داده شده و در اختیار دستگاهها جهت خدمت رسانی در اربعین حسینی قرار گرفته است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی ایلام اضافه کرد: ۵۰ درصد بعدی نیز در دستور کار است که به زودی به صورت نقد تخصیص داده خواهد شد و این مبلغ نسبت به سال گذشته رشد ۶۲ درصدی را نشان می دهد.

رشنوادی، همچنین به پرداخت مبلغ ۴۲۵ میلیارد ریال برای توسعه مناطق کمتر توسعه یافته استان و ۶۲۶ میلیارد ریال به منظور ایفای تعهدات طرح های اشتغالزایی به استان از محل مصوبات سفر رییس جمهوری به استان توسط خزانه استان اشاره کرد.

وی در ادامه با اشاره به پیگیری های مکرر هیئت دولت و وزارت اقتصاد مبنی بر مولدسازی دارایی های دولت و همچنین تاکیدات مکرر بر تبصره ۱۸، از فروش دارایی های مازاد دولت به عنوان موضوعی مهم یاد کرد و افزود: در این میان نقش ذیحسابان دستگاه های اجرایی در شناسایی، معرفی و فروش این اموال بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

کد خبر: ۱۷۳٬۶۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha