۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
ضرورت تجهیز مزارع گردشگری در گلستان |مدیران همراهی کنند
مدیر مزرعه گردشگری سبزینه مطرح کرد؛

ضرورت تجهیز مزارع گردشگری در گلستان |مدیران همراهی کنند

آزادشهر-کوهساری، مدیر مزرعه گردشگری سبزینه با بیان این نکته که مزرعه گردشگری برای خانواده ها جذابیت زیادی دارد،گفت: با تجهیز این مزارع فضای جذب گردشگر مهیا شده که در نهایت منجر به رونق اقتصادی می شود.

مهدی کوهساری در گفتگو با خبرنگار بازار خواستار توجه بیشتر دولت به مزارع گردشگری شد و اظهار کرد: اگر بتوانیم تمام امکانات اولیه را برای مردمی که به مزرعه گردشگری می آینده آماده کنیم،با توجه به جذابیت این مزارع برای خانواده ها، فضا خیلی خوبی برای جذب گردشگر مهیا می شود.

این مدیر مزرعه گردشگری سبزینه با بیان اینکه در سایر کشورها موضوع گردشگری کشاورزی به خوبی جا افتاده و منجر به رونق اقتصادی آنها شده، افزود: اگر بتوانیم چنین فضایی را در کشور و استان خود فراهم کنیم به طور حتم، یک روز به یاد ماندنی برای خانواده ها با حضور در مزرعه گردشگری ایجاد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما در این مزرعه گردشگری به دنبال ایجاد شرایطی هستیم تا گردشگران با حضور در این مکان از حالت روزمرگی خارج شده و دست به کارهایی بزنند که شاید برای آنها جذاب باشد.

کوهساری با بیان اینکه متاسفانه مزرعه گردشگری سبزیه از امکانات اولیه مانند آب، برق و گاز برخوردار نیست، گفت: علاوه بر این برای دریافت برخی مجوزها با چالش مواجه هستیم که امیدواریم مسئولان همراهی بیشتری با ما داشته باشند.

مدیر مزرعه گردشگری سبزینه در خاتمه خاطرنشان کرد: در حال حاضر این فضا راه اندازی شده و با تجهیز آن می توانیم در جذب گردشگر شرایط خوبی را برای منطقه به وجود بیاوریم که به اقتصاد و اشتغالزایی روستا و شهرستان کمک خوبی خواهد بود.

کد خبر: ۱۷۳٬۴۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha