۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
«تاناکورا» بازار پوشاک اصفهان را نشانه گرفته است| برخورد جدی با فروشندگان خاطی
رئیس اتاق اصناف استان اصفهان:

«تاناکورا» بازار پوشاک اصفهان را نشانه گرفته است| برخورد جدی با فروشندگان خاطی

اصفهان- جهانگیری؛ رئیس اتاق اصناف استان اصفهان گفت: حدود دو سال است که با شیوع کرونا و کاهش بازرسی‌ها، تخلف فروش لباسهای دست دوم در اصفهان زیاد شده است اما مردم باید موارد خلاف را گزارش کنند.

رسول جهانگیری در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: حدود دو سال است که با شیوع کرونا و بالا رفتن قیمت ها به خصوص در بازار پوشاک مردم به سمت فروشگاه های استوک و دست دوم رفته اند .

وی افزود: البته در این زمینه اگر بازرسان ما موردی از تخلف را مشاهده کنند، با فرد و فروشنده خاطی ببینند به شدت برخورد خواهند کرد.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهانبا اشاره به ساماندهی بازار پوشاک اصفهان و برخورد با فروشندگان پوشاک دست دوم و تاناکورا افزود: در جهت حمایت از تولید کنندگان با این موضوع به شدت برخورد می کنیم و اگر مردم موردی دیدند باید اطلاع رسانی کنند به این خاطر که این پوشاک علاوه بر اینکه اقتصاد اصفهان را نشانه گرفته بلکه به خاطر مشکلات بهداشتی مشکلات دیگری را هم ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: برندهای غیر مجاز خارجی به تولید کنندگان ایرانی ضربه می‌زنند و در این رابطه اتاق اصناف اصفهان تدابیر لازم را برای برخورد با این متخلفان اندیشیده است و به شدت برخورد می کند.

کد خبر: ۱۷۳٬۳۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha