۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۴
درباره مسائل کشاورزان جامعه را فضایی اقناع و اداره می کنیم| وزیر جهادکشاورزی بحث فلسفی و عرفانی نکند
نماینده مردم خرم آباد در گفتگو با بازار:

درباره مسائل کشاورزان جامعه را فضایی اقناع و اداره می کنیم| وزیر جهادکشاورزی بحث فلسفی و عرفانی نکند

ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: در برخی از موضوعات اعم از موضوعات مربوط به بخش کشاورزی جامعه را فضایی اقناع و اداره می کنیم.

مهرداد ویس کرمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به مشکلات در زمینه خرید گندم از سوی دولت بیان کرد: ما یک مرزی بین شعارتا عمل، پیرو عملکردهای برخی از وزرا می بینیم که مقداری از آن طبیعی است و می شود آن را پذیرفت.

وی تاکید کرد: به عنوان مثال شما وقتی در کف جامعه هستید و یک چیز می بینید و وقتی وزیر مربوطه درباره آن موضوع حرف می زند و هیچ اتفاقی رخ نمی دهد، دچار تعجب می شویم و این نباید این چنین باشد. مثلا وزیر جهادکشاورزی باید عملگرا باشد و کارش را در عمل انجام دهد و نباید بحث فلسفی و عرفانی کند که متاسفانه این مسئله دیده می شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: به اعتقاد بنده در برخی از موضوعات اعم از موضوعات مربوط به کشاورزی جامعه را فضایی اقناع و اداره می کنیم.

ویس کرمی بیان کرد: آنچه که بنده مشاهده می کنم حاکی از این است که دامدار و کشاورز من نهاده دامی لازم را در اختیار ندارد و اگر دام سنگین خود را بفروشد؛ پنج الی هشت سال طول می کشد که این دام سنگین جایگزین شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وقتی دام سبک و سنگین از دست دامدار رفت دیگر رفته است و نمی توانیم در این بخش فلسفه بافی کنیم.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:کارنامه وزیر جهادکشاورزی به این است که ما در عمل ببینیم مثلا در زمینه تولید مرغ به موقع جوجه ریزی شده،به موقع خریداری شده و اضافه تولید یا خریداری و یا صادر شده و ثبات در بازار داریم و نیاز به بحث فلسفی نداریم و باید در عمل این موارد را نشان دهیم.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس درباره تولید و خرید گندم در کشور بیان کرد: در زمینه گندم هم شرایط بدین منوال است. لذا مسئولین در این بخش شعار می دهند که گندم را خرید تضمینی خواهند کرد اما در عمل موضوعی دیگری مطرح می شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: ما باید کاری کنیم که گندم در شرایط جنگ اقتصادی حتما از کشور خارج نشود. قطعا اگر ما مشوق های لازم را بگذاریم و به موقع پول کشاورز را بدهیم و با قاچاق مبارزه کنیم کل نیاز کشور با گندم تولیدی تامین می شود.

کد خبر: ۱۷۳٬۲۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha