۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷
۹۸۰ گواهینامه صادراتی در استان قزوین صادر شد
 مدیرکل استاندارد استان قزوین:

۹۸۰ گواهینامه صادراتی در استان قزوین صادر شد

قزوین - مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: به منظور جلوگیری از ورود کالای نامرغوب وارداتی، تعداد ۹۸۰ گواهینامه صادراتی در استان صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی استاندارد قزوین، سیروس صارمی اظهار داشت: در سال گذشته ۹۸۰ گواهینامه انطباق کالای وارداتی پس از بازدید و بررسی کارشناسان اداره کل استاندارد از محصولات وارداتی صادر شده است.

وی افزود: فرآورده‌ها ی وارداتی اغلب شامل پاکت‌های چند لایه، چوب چند لایه برای مصارف صنعتی، کاغذ چاپ، قطعات یدکی خودرو، قطعات تابلوی برق، قطعات کولر خودرو، لودسل مورد استفاده در ترازو، رنگ‌های نساجی، دستگاه پخش خودرو، چای سیاه، پودر قهوه و نسکافه، روغن زیتون و شکلات بوده است.

صارمی تصریح کرد: در سال گذشته ۳۹۶ گواهینامه انطباق کالای صادراتی برای انواع کشمش، خرما، پسته، برگه سرخ شده سیب زمینی (چیپس)، سیب زمینی فرنچ فرایز و انواع مواد شوینده صادر شده است.

مدیرکل استاندارد استان قزوین یادآور شد: پس از بازرسی و نمونه برداری و آزمون روی نمونه کالاها و فرآورده‌هایی که قرار است به سایر کشورها صادرات شود و یا کالاهایی که به گمرک وارد شده و در بازار داخل مورد مصرف قرار می‌گیرند، گواهینامه‌های انطباق صادراتی و وارداتی به صاحبان کالا ارائه می‌شود.

کد خبر: ۱۷٬۳۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha