۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
فریب پیامک های جعلی رمز دوم را نخورید حسابتان خالی می شود
هشدار رییس پلیس فتای تهران به مردم:

فریب پیامک های جعلی رمز دوم را نخورید حسابتان خالی می شود

رییس پلیس فتا تهران بزرگ درباره پیامک‌های جعلی در خصوص رمز دوم یکبار مصرف یا رمز پویا گفت: مردم در خصوص تغییر رمز دوم و استفاده از رمز یکبار مصرف نباید صرفا به پیامک‌ها اکتفا کنند.

به گزارش بازار، سرهنگ تورج کاظمی» در گفتگو با ایلنا، خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنیم شهروندان به هیچ یک از پیامک‌های ارسالی در خصوص فعال کردن رمز پویا از طریق لینک‌های ارسالی توجه نکنند و در هر بانکی که حساب دارند، مستقیم به خود بانک مراجعه کرده و از طریق سایت بانک اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند. وی در ادامه گفت: مراجع قضایی در تهران اعلام کرده‌اند که در سال جاری پرونده‌های قضایی مرتبط با سایت‌های دیوار و شیپور باید در شوراهای حل اختلاف رسیدگی شود.

وی در ادامه گفت: در سال جاری هیچ‌ گونه‌ پرونده‌ای مربوط به سایت دیوار در پلیس فتا نداشتیم. براین اساس هیچ اظهارنظری در این خصوص نمی‌توانیم داشته باشیم و نمی‌دانیم که آیا آمار این پرونده‌ها بیشتر از سال گذشته شده است یا خیر. در سال گذشته با توجه به اینکه پرونده‌ها مربوط به ما می‌شد و در بررسی پرونده‌ها دخیل بودیم به دادستان اعلام کرده بودیم که این سایت باید تعطیل شود تا نکات امنیتی آن لحاظ شود.

کد خبر: ۱٬۷۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha