۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
لوله‌گذاری خط انتقال آب از تالوار به همدان پایان یافته است
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان:

لوله‌گذاری خط انتقال آب از تالوار به همدان پایان یافته است

همدان - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با بیان اینکه لوله‌گذاری خط انتقال آب از تالوار به اتمام رسیده است، گفت: لوله‌گذاری در بخش اصلی و بای‌پس به اتمام رسیده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان، محمد ضروری با تأکید بر اینکه طرح آبرسانی از تالوار به شدت در حال انجام است، اظهار کرد: لوله‌گذاری بخش بای پس در حال انجام است و امیدواریم بعد از انجام تست، آب وارد جریان شده و به قسمتی از منطقه شهر که از آب‌های سطحی تأمین می‌شد، متصل شود.

وی با اشاره به اینکه ۴۵ چاه به شرکت آبفا تحویل داده شده است، اضافه کرد: تعدادی چاه جدید شناسایی و تفاهم‌نامه آنها منعقد شده ست و امیدواریم چند روز آینده وارد مدار بهره‌برداری شود.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از کشاورزان روستای انصارالامام و شهرستان بهار به صورت نذر آب چاه‌های خود را به شرکت اختصاص دادند، عنوان کرد: همیاری و همکاری کشاورزان استان در این ایام حرکتی خوب و مثال زدنی است به طوریکه تعداد بالایی از کشاورزان به‌صورت خودجوش چاه‌های خود را برای آبرسانی به همدان اهداء کردند.

ضروری درباره آبرسانی به روستاها نیز یادآور شد: شرکت آبفا مسئول تأمین آب روستاها هستند و امسال نیز جهاد آبرسانی در سطح کشور با تعداد زیادی روستا شروع شده است که در استان همدان ۱۶۰ روستا در این طرح هستند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان اظهار کرد: در حال حاضر تخصیص آب تالوار فقط برای شهر همدان است اما در فازهای بعدی ۱۲ شهر و ۱۵۹ روستای استان که عمدتاً در شمال استان هستند، نیز توسط این خط آبرسانی خواهند شد.

کد خبر: ۱۷۳٬۰۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 8
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • همشهری IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      4 0
      پس چرا مدیر عامل ابفا اب نذری به خانواده های بی بضاعت نمی ده و فقط شده شعار و تبلیغات
    • زهرا IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      7 0
      ما ۲۰ روزه آب نداریم توروخدا ب دادمون برسین
    • علی IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      1 0
      به خدا اب که بزای منطقه ما می‌آید گل الود است بس اب معدنی خریدیم بيچاره شدیم تا امروز هیچ اب شربی در این منطقه توزیع نشده حاج عنایت ۱۸ متری سعادت کوچه مروارید ۳
    • حجت والسلام و المسلمین نوری همدانی GB ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      0 0
      چرت دروغ میگین که آب تانکر به کل منطقه های همدان فرستاده شده ما که هیچ کامیون تانکری رو ندیدم بابا بعد تو رو به حق روزای که به اربعین نزدیک میشیم ما هرچی حقوق وپول داشتیم دادیم به پول آب معدنی دیگه هیچ یه دینار پول نداریم که به آب معدنی بدهیم واقعا که جای تاًسفه؟
    • بختیاری IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      0 0
      چرا همدان شروع به لایه رویی سداکباتان نمیکنه تافضابرای ذخیره سازی زیادبشه
    • شهرام IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      0 0
      سلام.لطفاسداکباتان را لایروبی کنید.اگرهم شده باکمک مردم.سرهرقبض مقداری اضافه کنید.بعدخرج لایروبی بشه.چون به این نحوپیش بره طی چند سال آتی جایی برای ذخیره سازی آب باقی نمی مانه.ممنون.
    • محمد عبدی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      0 0
      من از اهالی روستای انصارالامام هستم. جرا این همه چاه در روستای انصارالامام حفر شده و حدود سی سال اب همدان را تامین کرده و در حال حاظر نیز اب چاه های کشاورزی این روستا را دارید میبرید ، چرا از این اب که متعلق به حق ابه روستا می باشد به خود این روستا حتی یک قطره نمیدهید. سی ساله دارید اب این روستا را میبرید و حتی یک قطره به خود روستا نداده اید و اب شرب روستا از طریق حفر شاه و با هزینه مزدم روستا امین میشود که تصفیه هم نمیشود و مستقیم از چاه وارد منبع و مصرف شرب میشود
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      0 0
      اب هیچ چاهی ابی به رضایت کشاورزان نبوده با یگان ویژه آمدند و گرفتن و بردن