۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
۲۱ هزار و ۷۰۰ متر مربع از اراضی ملی استان همدان رفع تصرف شد
فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی همدان عنوان کرد:

۲۱ هزار و ۷۰۰ متر مربع از اراضی ملی استان همدان رفع تصرف شد

همدان - فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۱ هزار و ۷۰۰ متر مربع از اراضی ملی این استان با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی رفع تصرف شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان همدان، حمید چراغی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۱ هزار و ۷۰۰ متر مربع از اراضی ملی استان همدان با همکاری مراجع قضائی و نیروی انتظامی رفع تصرف شده است.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان همدان افزود: این میزان اراضی ملی توسط یگان حفاظت به ارزش ۲۷ میلیارد تومان از تصرف اشخاص سودجو خارج شده است.

وی ادامه داد: این اراضی رفع تصرف شده در روستای «حیدره»، «کوی محمدیه»، «جاده ملایر»، «گنجنامه» و «دیویجین» مربوط به دولت و بیت المال بوده است.

وی یادآورشد: نیروهای حفاظت از اراضی این یگان در تمام نقاط استان ۲۴ ساعته مشغول گشت و مراقبت هستند و قاطعانه با زمین‌خواری، تخریب و تصرفات اراضی ملی برخورد می‌کنند.

سرهنگ چراغی افزود: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تجاوز به حریم راه‌ها و اراضی دولتی و ساخت و ساز غیر قانونی مراتب را به تلفن گویای ۱۶۵۶ این یگان اطلاع دهند

کد خبر: ۱۷٬۲۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha