۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
عزم مجلس یازدهم برای تعیین تکلیف معلمان خرید خدمات آموزشی

عزم مجلس یازدهم برای تعیین تکلیف معلمان خرید خدمات آموزشی

مجلس یازدهم یا در قالب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و یا در قالب طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش تعیین تکلیف خواهند شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عباس گودرزی درباره نحوه تعیین تکلیف معلمان خرید خدمات آموزشی عنوان کرد: طرح ساماندهی کارکنان دولت در فاز نخست به تعیین تکلیف نیروهای شرکتی پرداخته ولی نظر اعضای کمیسیون اجتماعی این است که نیروهای خرید خدمات آموزشی یا در قالب طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش که در کمیسیون آموزش در حال تدوین است و یا در قالب طرح ساماندهی کارکنان دولت تعیین تکلیف شوند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در عین حال کمیسیون اجتماعی هنوز وارد بررسی موادی از این طرح که تعیین می کند چه گروه هایی مشمول طرح ساماندهی کارکنان دولت می شوند، نشده و تاکنون در این رابطه بحثی صورت نگرفته است.

گودرزی تصریح کرد: تاکنون کمیسیون اجتماعی مصوب کرده است که در آینده دولت چگونه و با چه ساز و کاری می‌تواند نسبت به جذب نیرو اقدام کند. در مصوبه کمیسیون اجتماعی شده که دولت نمی‌تواند با واسطه شرکت‌های واسطه گر اقدام به جذب نیرو کرده و این شرکت ها از گردونه جذب نیرو حذف خواهند شد.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون اجتماعی پس از پایان سرکشی به حوزه انتخابیه این موضوع را در کمیسیون جمع بندی خواهند کرد و به اطلاع عموم می‌رسانند.

رئیس کارگروه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس تاکید کرد: با توجه به اینکه کمیسیون آموزش مجلس طرحی برای ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش در دستور کار خود داشته با این کمیسیون به تفاهم خواهیم رسید و معلمان خرید خدمات آموزشی را در قالب یکی از دو طرح ساماندهی کارکنان دولت یا ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش تعیین تکلیف خواهیم کرد.

کد خبر: ۱۷۲٬۹۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 6
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • نهضتی IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      2 1
      پس تکلیف نهضتیها چه میشود؟
    • S.m IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      3 0
      نیرو های خرید خدمات اراک را که باشون خداحافظی کردن گفتن سازماندهی انجام شده و جا نداریم.باید واقعا چکار کنیم.تروخدا فکر ما نیرو های خرید خدمات باشید .خواهش میکنم.
    • ناشناس IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      2 0
      سلام آقای گودرزی ، نماینده فعال، آقای گودرزی ،تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی چی شد؟ به کجا رسید؟ مرداد ماه هم تمام شد ، ولی از تصویب خبری نشد، شهریور ماه هم داره تمام میشه، واقعا تا کی باید منتظر این تصویب طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی باشیم؟ جانمان به لبمان رسید
    • آزاده دهکردی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      1 0
      بنده و ۵۰۰نفراز مشمولان قانون تعیین تکلیف مربیان پیش‌دبستانی مجلس، جامانده ایم و هنوز استخدام و ساماندهی نشده‌ایم آموزش و پرورش کل استان چهارمحال و بختیاری ۷ساله که بلاتکلیفمان گذاشته وچشم انتظار لطفا کمکمان کنید امسال(آخر۱۴۰۱) آخرین فرصته؛ ما خواهان معرفی نامه جهت گذراندن دوره مهارت آموزی و اخذ کد پرسنلی هستیم.سپاس ۰۹۰۲۰۹۷۶۰۱۴
    • نامشخص IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      1 1
      من یک نهضتی هستم ولی واگذارتون کردم به اون خدایی که فقط برای شما خدایی کرده و زجرهای منو نمیبینه
    • سعید IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      2 0
      من 7 سال خریده خدمات هم لب مرز 7 ساله از گلوی زنو بچم زدم مجانی برای دولت بیگاری دادم و ازم بیگاری کشیدین........ حالا توی ازمون استخدامی هم هیچ ضریبی برای ما ندادن واقعا متاسفم... 7 سال توی مدارس دولتی فرزندان ایران رو تدریس کردم با کمترین حقوق ولی برای استخدام خبری نیست متاسفم متاسف