۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
۳۰۰۰ تعاونی در گلستان فعال هستند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

۳۰۰۰ تعاونی در گلستان فعال هستند

گرگان-خواجه مظفری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: سه هزار تعاونی گلستان در بخش های مختلف کشاورزی، خدمات، صنعت و دیگر بخش ها فعالیت دارند.

حسینعلی خواجه مظفری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در حال حاضر سه هزار تعاونی فعال در گلستان وجود دارد که ۳۳ درصد در بخش کشاورزی، ۲۸ درصد خدمات، ۱۸ درصد صنعت و سایر بخش های دیگر فعالیت دارند.

مدیرکل، تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به اینکه سه هزار میلیارد تومان اعتبار در کشور برای بخش تعاون در نظر گرفته شده، یادآور شد: از این میزان با توجه به فعالیت خوب تعاونی های استان با رایزنی های که داشتیم ۱۵۰ میلیارد تومان به تعاونی های گلستان اختصاص داده می شود.

خواجه مظفری در ادامه به ضرورت فرهنگ سازی برای کارهای تعاونی تاکید کرد و گفت: دولت نیز با فراهم کردن بستر مناسب و پرداخت تسهیلات کم بهره به دنبال کمک برای رفع مشکلات این بخش است.

وی با اشاره به امتیازاتی که برای بخش تعاون در نظر گرفته شده، گفت: برای این بخش علاوه بر تسهیلات کم بهره، تخفیفات بیمه ای و معافیت مالیاتی در نظر گرفته شده تا بتوانند در اهداف اقتصادی و توسعه موثر تر عمل کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، گفت: تعاونی ها از ابتدای سال گذشته ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار به صورت غیر مستقیم از استان گلستان صادرات انجام دادند.

کد خبر: ۱۷۲٬۸۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha