۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۳
بهره گیری از مصالح بومی صنایع ساختمانی گلستان را پویاتر می کند
در گفتگو با بازار؛

بهره گیری از مصالح بومی صنایع ساختمانی گلستان را پویاتر می کند

گرگان- موسوی، مدیرعامل شرکت سوله استرآباد با اشاره به ضرورت بهره گیری از مصالح بومی صنعت ساختمان در طرح جهش تولید مسکن، گفت: این رویکرد صنایع ساختمانی گلستان رو پویاتر می کند.

سید علی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: تعهد ساخت ۹۰ هزار واحد مسکونی در طرح جهش مسکن فرصت بی نظیری برای حمایت از تولیدات بومی صنایع حوزه صنعت ساختمان در گلستان است.

مدیرعامل شرکت سوله استرآباد افزود: واحدهای تولید مصالح ساختمانی در گلستان در زمره واحدهای کیفی کشور محسوب می شوند و برخی تولیدات داخل استان توان رقابت با محصولات خارجی را هم دارند .

وی گفت: مقوله حمایت از تولیدات بومی و تولیدکنندگان بومی در میدان عمل مشخص می شود و تولیدکنندگان امیدوار هستند این وعده عملیاتی شوند.

موسوی بیان کرد: حدود ۱۳ سال است که در زمینه ساخت سوله های فلزی فعالیت داشته و علاوه بر ارسال تولیدات به اکثر استان های کشور در برخی از کشورهای CIS، عراق ،قطر و ارمنستان هم مشتریان خوبی داریم.

مدیرعامل شرکت سوله استرآباد اضافه کرد: تولیدات ما در ساختمان سازی و صنایع کاربرد داشته و اسکلت پیش ساخته کارخانجات، ساختمان های مسکونی و سازه های فولادی را آماده و در محل نصب می کنیم.

کد خبر: ۱۷۲٬۸۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha