۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
دستگاه‌های دولتی فرصت جذب تسهیلات تبصره ۱۸ را از دست ندهند
معاون وزیر کشور:

دستگاه‌های دولتی فرصت جذب تسهیلات تبصره ۱۸ را از دست ندهند

همدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت: دستگاه‌های دولتی با پیگیری‌ها فرصت جذب تسهیلات تبصره ۱۸ را از دست ندهند.

به گززارش بازار؛ محسن کوشش‌تبار در بیست و سومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان و نشست با سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان استان، گفت: تعطیلی کارخانه و کارگاه بیکاری کارگران را در پی دارد که این امر بر خلاف تاکیدات رئیس جمهور و سیاست‌های اصلی و کلی کشور است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید بسیجی وار به کمک واحدهای تولیدی کالاهای اساسی بشتابند و نگذارند تولید در آنها متوقف شود، افزود: پروژه نیمه‌تمام برای هر دولتی، بی اعتباری و بی اعتمادی سرمایه گذار را به همراه دارد.

کوشش تبار با تاکید بر اینکه با همت مسئولان واژهپروژه‌های سرمایه گذاری نیمه‌تمام در دولت سیزدهم باید حذف شود و پروژه‌های در حال اتمام جایگزین شود، گفت: دستگاه‌های دولتی با پیگیری‌ها فرصت جذب تسهیلات تبصره ماده ۱۸ را از دست ندهند؛ زیرا به تاخیر افتادن جذب تسهیلات در آینده چالش‌هایی در استان ایجاد می‌کند.

وی گفت: مصوبات سفر زئیس جمهور اولویت کاری اعضای این ستاد است و مقرر شده ستاد تسهیل کشور در هر ماه با موضوعات یک استان تشکیل شود و توسعه شهرک‌ها و تامین برق آنها با توجه به محدودیت استان و آمایش سرزمین در دستور کار اعضای ستاد قرار گیرد.

کد خبر: ۱۷۲٬۸۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha