۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
آغاز پروازهای عتبات از ترمینال سلام
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی خبر داد

آغاز پروازهای عتبات از ترمینال سلام

چلندری، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: پروازهای عتبات و زیارتی به ترمینال سلام در فرودگاه امام خمینی منتقل شد.

به گزارش بازار، سعید چلندری درباره انجام پروازهای اربعین توسط شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اظهار داشت: طبق تقاضایی که شرکت‌های هواپیمایی ارائه داده‌اند ۱۴ شرکت هواپیمایی شامل ۱۲ شرکت داخلی و دو شرکت عراقی فلای‌بغداد و العراقیه پروازهای اربعین امسال را انجام می‌دهند که پروازهای فوق‌العاده این دو شرکت هواپیمایی عراقی نهایی نشده است.

وی با بیان اینکه پروازهای اربعین به نجف و بغداد خواهد بود افزود: شرکت‌های هواپیمایی عراقی برای انجام پرواز به بغداد مشکلی ندارند، اما شرکت‌های داخلی به فرودگاه نجف پرواز می‌کنند و طبق تقاضا درخواست شرکت‌های هواپیمایی برای پرواز پذیرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اضافه کرد: از بامداد امروز پروازهای عتبات و زیارتی به ترمینال سلام در فرودگاه امام خمینی (ره) منتقل شد و ۲۰ پرواز رفت و برگشت به عتبات داریم و پیش‌بینی می‌کنیم بر اساس تقاضای شرکت‌های هواپیمایی در ایام پیک پروازهای اربعین روزانه ۱۱۰ پرواز شامل ۵۵ پرواز رفت و ۵۵ پرواز برگشت داشته باشیم.

چلندری درباره قیمت بلیت پروازهای العراقیه و فلای‌بغداد هم تصریح کرد: قیمت‌گذاری ۶ میلیون تومانی بلیت پروازهای اربعین صرفا برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی است، اما شرکت‌های خارجی این تخفیفات را ندارند و رقم پروازهای اربعین العراقیه و فلای‌بغداد حدود ۹ میلیون تومان خواهد بود.

وی به زوار اربعین توصیه کرد: زوار حتماً بلیت رفت و برگشت تهیه کنند، چون در فرودگاه‌های نجف و بغداد تهیه بلیت برگشت مشکل است.

کد خبر: ۱۷۲٬۶۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha