۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
 فهرست صرافی‌های مجاز بازار متشکل ارزی

فهرست صرافی‌های مجاز بازار متشکل ارزی

مردم برای انجام خدماتی مانند مبادلات ارزی، خرید و فروش نقدی ارز، دریافت ارز مسافرتی و ... به صرافی‌های مجاز مراجعه می‌کنندکه برهمین اساس لازم است تا نسبت به آن‌ها آگاهی داشته باشند.

به گزارش بازار، صرافی‌ها نوعی کسب و کار به حساب می‌آیند که معمولا مبادله یک ارز را به ارز دیگر به صورت قانونی انجام می‌دهند که معمولا خدماتی مانند مبادلات ارزی، خرید و فروش نقدی ارز، عملیات‌های مربوط به حواله ارزی، خرید و فروش سکه‌های طلا و نقره، پرداخت ارز مسافرتی، ارز دانشجویی و خدمات دیگر را انجام می‌دهند.

به تازگی هم با اعلام سهمیه ارز اربعین هموطنان می‌توانند با مراجعه به صرافی‌های مجاز اقدام به دریافت سهمیه ارزی اربعین کنند.

انتخاب صرافی معتبر مهم‌ترین اقدامی است که باید قبل از شروع تجارت و معاملات ارزی یا تهیه ارز مورد نیاز به آن توجه داشته باشیم؛ از این رو بانک مرکزی در سایت بازار متشکل ارزی ایران، فهرست صرافی‌های مجاز بازار متشکل ارزی ایران را منتشر کرده است.

فهرست صرافی‌های مجاز بازار متشکل ارزی در سایت مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران به نشانی https://ice.ir/Home/Brokers به تفکیک استان قابل مشاهده است و مردم می‌توانند با مراجعه به این صفحه از فهرست تمام کارگزاران مورد تایید بازار متشکل ارزی در کشور مطلع شوند.

کد خبر: ۱۷۲٬۶۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha