۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه مددکار حوزه اقتصادی یزد است
استاندار یزد:

ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه مددکار حوزه اقتصادی یزد است

یزد- استاندار یزد گفت: مجموعه قضایی استان به ویژه ستاد اقتصادی مقاومتی قوه قضائیه در استان با پیگیری های مجدانه بسیاری از گره های حقوقی صنایع رفع کرده و مددکار حوزه اقتصادی استان بوده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهران فاطمی، ظهر پنجشنبه در دیدار رئیس قوه قضائیه با نمایندگان صاحبان صنایع و تولید استان یزد با اشاره به ظرفیت های صنعتی، معدنی و تولیدی از جمله فعالیت سه هزار و ۶۰۰ واحد و رتبه های برتر استان در حوزه صنعت، معدن و تنوع مواد معدنی در کشور، اظهار کرد: استان یزد رتبه دوم تولید در بخش معدن، رتبه اول به لحاظ تنوع مواد معدنی و قطب تولید کاشی و سرامیک کشور محسوب می شود.

وی ادامه داد: این استان کویری در حوزه های دیگر صنعتی و تولیدی از جمله صنعت نساجی و کشاورزی کم آبخواه و پربازده، فولاد نامدار است و بسیاری از فعالان اقتصادی یزد در تمام این عرصه ها در کشور سرآمد هستند.

استاندار یزد با بیان اینکه این استان بالاترین نرخ مشارکت اقتصادی کشور و بالاترین نسبت اشتغال را در بهار ۱۴۰۱ کسب کرده که محصول تلاش ها و زحمات این قشر زحمتکش و فعال است، گفت: جنس کارآفرینی یزدی ها اجتماعی است و در کنار فعالی های اقتصادی پیوست نیک اندیشانه و فرهنگی وجود دارد و در تمام مراحل یار و مددکار مردم استان و کشور هستند. آنها با همه سختی های حوزه کسب و کار و شرایط تحریم، در جبهه و میدان مقاوم ایستاده اند و با سرعت و کیفیت کارنامه درخشانی را رقم زده اند.

فاطمی اظهار امیدواری کرد: محصول جلسه نمایندگان تولیدکنندگان و صنعتگران یزدی با ریاست قوه قضائیه تدابیری باشد که فضای کسب و کار اقتصادی بهتر شود و بتوانیم کارنامه درخشان دیگری را در این حوزه رقم بزنیم.

کد خبر: ۱۷۲٬۳۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha