۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
احتمال ریزش قیمت پولکادات| مهمترین حمایت DOT در کدام نقطه قرار دارد؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

احتمال ریزش قیمت پولکادات| مهمترین حمایت DOT در کدام نقطه قرار دارد؟

پیش‌بینی قیمت رمزارز پر طرفدار پولکادات به دلیل رد شدن از یک سطح بحرانی، نزولی به نظر رسیده و احتمال ریزش بیشتر وجود دارد.

به گزارش بازار، پیش‌بینی قیمت رمزارز پر طرفدار پولکادات به دلیل رد شدن از یک سطح بحرانی، نزولی به نظر می رسد. قیمت توکنDOT پس از شکست خط روند نزولی افزایش یافت، اما نهایتا گاوها نتوانستند سطح ۹.۶۸ دلار را پس بگیرند و همین امر، منجر به شکل گیری فروش گسترده ای شد که قیمت را به سطح حمایت قبلی خود یعنی ۶.۶۰ دلار کاهش داد.

با کاهش قیمت بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار، بازار رمزارزها بار دیگر قرمز شد. اگرچه بزرگترین ارز دیجیتال جهان در حال حاضر بالای محدوده ۲۰ هزار دلار معامله می شود، اما سرمایه گذاران هنوز در فشردن دکمه خرید محتاطانه عمل می کنند. رویکرد کاهش ریسک بازار احتمالاً تا زمانی که بیت کوین سطح ۲۵۰۰۰ دلار را بازیابی کند، ادامه خواهد داشت.

در زمان تنظیم این گزارش، قیمت پولکادات حدود ۷.۲۰ دلار معامله می شود که طی ۲۴ ساعت گذشته ۲.۸۶ درصد افزایش یافته است. با این حال، در بازه زمانی بالاتر، پولکادات همچنان ۸۷ درصد از بالاترین قیمت تاریخ خود در نوامبر ۲۰۲۱ یعنی ۵۵ دلار، کاهش یافته است. فقدان فعالیت پر حجم شبکه و توسعه آهسته آن، هر دو به عملکرد منفی قیمت توکن DOT کمک کرده است.

پیش بینی قیمت پولکادات

احتمال ریزش قیمت پولکادات| مهمترین حمایت DOT در کدام نقطه قرار دارد؟

نگاهی به نمودار قیمت پولکادات نشان می دهد که قیمت پس از شکستن روند نزولی تا سطح ۰.۶۱۸ فیب اصلاحی افزایش یافته است. با این حال، گاوها حرکت خود را در این سطح از دست دادند و علیرغم تلاش های متعدد نتوانستند به بالاترین سطح برسند.

پس از یک عقب نشینی گسترده، قیمت در نهایت از ناحیه تقاضای اصلی که زیر ۷ دلار است، حمایت شد. با در نظر گرفتن شرایط کلی بازار، آزمایش مجدد حمایت ۶.۵۰ دلاری همچنان محتمل است.

سقوط به زیر سطح حمایت ۶.۵۰ دلار، پیش‌بینی قیمت پولکادات را بسیار نزولی می‌کند. تنها راه جلوگیری از این چشم انداز نزولی، شکستن سطح ۹.۵۰ دلار است که در وضعیت فعلی بازار کار آسانی نخواهد بود.

کد خبر: ۱۷۲٬۳۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha