۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
احتمال ریزش سنگین و ایجاد کف جدید برای توکن «چین لینک»
تحلیل بازار رمز ارزها؛

احتمال ریزش سنگین و ایجاد کف جدید برای توکن «چین لینک»

حفظ محدوده قیمت ۸.۴ تا ۹.۵ دلار برای چین لینک بسیار حیاتی بوده و در صورت از دست رفتن حمایت قیمت، باید منتظر تشکیل کف تاریخی جدید برای این رمز ارز باشیم.

به گزارش بازار، رد شدن اقدام قیمت چین لینک (LINK) از سطح ۹.۵۰ دلار منجر به برگشت قیمت به سمت پایین شد. اکنون، سطح ۸.۴۰ تا ۹.۵۰ دلار برای این رمزارز به دلیل رد چندگانه از این سطح بسیار حیاتی شده است. در نتیجه، قیمت به محدوده ۶.۰ تا ۸.۴ دلار کاهش یافته که قبلا به عنوان یک منطقه انباشت خوب عمل کرده است.

بیشتر آلت کوین ها به دلیل عملکرد منفی قیمت بیت کوین و اتریوم در پایین ترین سطح خود طی ۲ هفته گذشته قرار دارند. همچنین با کاهش قیمت بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار، فشار فروش از هفته گذشته افزایش قابل توجهی یافته است.

قیمت توکن لینک طی ۲۴ ساعت گذشته ۲.۴۳ درصد افزایش یافته است. در زمان نوشتن این گزارش، قیمت این توکن روی ۶.۷۱ دلار بوده و به نظر می رسد قیمت به سمت پایین ترین حد خود یعنی حدود ۶ دلار در حال پیشروی است. با اینحال، باید توجه داشت که منطقه ۵.۲۰ الی ۶ دلار در بسیاری از موارد به عنوان یک منطقه تقاضای قوی عمل کرده است.



پیش بینی قیمت چین لینک

احتمال ریزش سنگین و ایجاد کف جدید برای توکن «چین لینک»

تحلیل فنی نمودار لینک، رد شدن اقدام قیمت از منطقه عرضه کلیدی را نشان می دهد. این قیمت همچنین نتوانست سطح MA ۲۰۰ روزه را که در حال حاضر روی ۱۰.۱۸ دلار است را حفظ نماید.

منطقه ۸.۴۰-۹.۵۰ دلاری از زمانی که قیمت چین لینک در ماه مه ۲۰۲۲ به زیر آن شکسته شد، به یک مقاومت بزرگ تبدیل شده است. تلاش های متعددی برای بازپس گیری این منطقه صورت گرفته، اما اقدام قیمت هر بار شکست خورده است. در نتیجه، قیمت بار دیگر به منطقه انباشت ۶ تا ۸.۴۰ دلار کاهش یافته است.

حفظ این محدوده قیمت برای پیش‌بینی قیمت چین لینک حیاتی است. بسته شدن روزانه زیر ۶ دلار می تواند منجر به تشکیل یک کف جدید برای این رمزارز شود. تنها راه برای ایجاد آوردن چشم انداز صعودی، بازپس گیری ۹.۵۰ دلار و تبدیل آن به منطقه حمایت است.

کد خبر: ۱۷۲٬۲۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha