۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
لیموترش در سطح شهر باید ۱۸ هزار تومان فروخته شود
رئیس اتحادیه بارفروشان:

لیموترش در سطح شهر باید ۱۸ هزار تومان فروخته شود

دارایی نژاد، رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار لیموترش در میدان های بزرگ کل کشور باید کیلویی ۱۵ هزار تومان و در مغازه های سطح شهر هم ۱۸ هزار تومان فروخته شود.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار، با بیان اینکه قیمت لیموترش بالای ۲۰ هزار تومان نیست گفت: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار لیموترش در میدان های بزرگ کل کشور باید کیلویی ۱۵ هزار تومان و در مغازه های سطح شهر هم ۱۸ هزار تومان فروخته شود.

وی افزود: کشفیات لیموترش های عرضه شده خارج از ضوابط و مصوبات به سازمان میادین اقماری سطح شهر بازگردانده می شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار با اشاره به اینکه کل محوطه ۴۰۰ هکتاری میدان بزرگ میوه و تره بار رصد و نظارت می شود گفت: قیمت لیموترش در سطح شهر به اتحادیه خرده فروشان مربوط می شود و مغازه داران در صورت گرانفروشی به تعزیرات معرفی خواهند شد.

دارایی نژاد با اشاره به ورود ۵ خاور معادل ۲۰ تن لیموترش به میدان مادر و توزیع بین مغازه داران در شب گذشته عنوان کرد: ما اجازه ندادیم حتی یک لیموترش به دست دلالان برسد و آدرس، شماره تلفن و مشخصات مغازه ها را هم به بازرسان اتاق اصناف و صنعت و معدن و تعزیرات اعلام می کنیم.

رئیس اتحادیه بارفروشان در رابطه اعلام واردات ۵ هزار لیموترش به کشور از سوی وزارت صمت و اعتراض لیموکاران گفت: این مسئله به خاطر کمبود بوده است، تعاونی کشاورزان از صنعت و معدن تقاضا کردند که فعلاً دست نگه دارد چون در حال حاضر لیموترش هرمزگان به دست آمده است.

دارایی نژاد عنوان کرد: به شما قول می دهم که لیموترش اول برج هم فراوان می شود و هم قیمتش خواهد شکست و به قیمت مورد نظر ما خواهد رسید.

کد خبر: ۱۷٬۱۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha