۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
 ظرفیت ۶۶ واحد تولیدی استان سمنان افزایش یافت
در راستای فزایش تولید و اشتغال؛

ظرفیت ۶۶ واحد تولیدی استان سمنان افزایش یافت

سمنان - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: در راستای افزایش تولید و اشتغال در استان ظرفیت ۶۶ واحد صنعتی و تولیدی ارتقا یافت.

حبیب الله خجسته پور در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای ارتقای تولید و اشتغال زایی استان سمنان، بیان کرد: با همراهی مسئولان و تلاش های صورت گرفته در سطح استان، ظرفیت ۶۶ واحد تولیدی  افزایش یافته است.

وی افزود: ۶۲ واحد صنعتی و تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل استان سمنان نیز در راستای اشتغال زایی و ارتقای کمی و کیفی تولید، احیا شده اند.

سرپرست معاون اقتصادی استانداری سمنان با بیان اینکه ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری یکی از اقدامات صورت گرفته در استان برای توسعه تولید و ارتقای اقتصادی است، بیان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی طرح‌ها و حفظ تولید موجود دو سیاست دیگر ماخوذه در استان سمنان طی سال جاری خواهد بود.

خجسته پور ابراز کرد: دیگر موضوعی که در سطح استان سمنان به آن توجه می شود احیای واحدهای صنعتی راکد راهبردی مهم در راستای تحقق جهش تولید، مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است که این امر اهتمام و تلاش همه مسئولان را می طلبد.

کد خبر: ۱۷٬۱۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha