۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
تولیدکننده لوله PVC برق در لاله زار تهران

تولیدکننده لوله PVC برق در لاله زار تهران

وقتی صحبت از لوله ها میشود، در مورد لوله هایی است که برای سیم کشی برق در ساختمان ها به کار میرود.

از لوله ها برای سیم کشی برق استفاده می کنند

وقتی صحبت از لوله ها میشود، در مورد لوله هایی است که برای سیم کشی برق در ساختمان ها به کار میرود. این لوله ها را می توان در داخل یا خارج از منزل نصب کرد و دلایل متعددی وجود دارد که چرا باید از لوله ها برای سیم کشی برق ساختمان ها استفاده کرد.

برای مثال از این لوله ها برای اهداف مختلف از جمله فضای داخلی ساختمان و سیم کشی برق و یا به منظور محافظت از خانه یا محل کار شما در برابر آتش‌سوزی الکتریکی و همچنین به دلایل زیبایی شناختی (مانند ظاهر ساختمان ها) استفاده می شود.

برای سیم کشی ساختمان ها از انواع لوله همانند لوله پی وی سی، یو پی وی سی، لوله فولادی و لوله پلی اتیلن استفاده می کنند که هر کدام مزیت و کاربری های خاص خود را دارند. اطلاعات این راهنما در مورد لوله پی وی سی و کاربردهای آن است که امیدواریم برای شما عزیزان مفید واقع شود. برای اطلاع از قیمت لوله برق با شرکت نوین لوله تماس بگیرید.

بهترین قیمت لوله برق خم سرد و گرم در کارگاه نوین لوله ،نوین لوله با سالها تجربه در صنعت ساخت و تولید انواع لوله های pvc به خصوص تولید لوله برق خم سرد توانسته به این مهم دست یابد که از نظر کیفیت و قیمت رضایت مشتریان را به خود جلب کند و این خود باعث خرسندی و افتخار مجموعه نوین لوله می باشد،قیمت مناسب لوله برق خم را از نوین لوله بخواهید

اهمیت استفاده از لوله PVC در صنعت برق

لوله انعطاف‌پذیر PVC بسیار متنوع است و در بسیاری از محیط های صنعتی و تجاری به کار میرود. همچنین برای محافظت مکانیکی سیم در بسیاری از مکان ها استفاده می شود. پی وی سی یا پلی وینیل کلراید یک ماده ترموپلاستیک مصنوعی است که از پلیمریزاسیون وینیل کلرید ساخته می شود. وینیل همه‌کاره است و ممکن است متوجه آن نشوید، اما پلی وینیل کلراید در محصولاتی که تقریباً هر روز با آنها روبرو می شویم استفاده می شود که یکی از آنها لوله PVC است.

لوله پی وی سی به دلیل کاربردهای متنوع در صنایع مختلف شناخته شده است. محلول های زهکشی، سیستم های آتش نشانی، سیستم های آب و لوله کشی صنعتی. جدای از این صنایع، این لوله به عنوان یکی از ضروریات صنعت برق محسوب می شود. حال با خود می گویید چرا؟

۵ مزیت مهم که باعث استفاده گسترده از لوله پی وی سی شده است

۱- مقاوم و بادوام هستند

در طول فصل باران معمولاً لوله‌های فولادی زنگ می‌زنند و لوله‌ها را ضعیف می‌کنند، اما در حال حاضر لوله‌های فولادی با PVC پوشیده می‌شوند، زیرا PVC می‌تواند جریان آب را متوقف کند، بنابراین لوله‌های انعطاف‌پذیر با روکش PVC با هم کار می‌کنند که بدون هیچ گونه تعمیر و نگهداری منظم و طولانی‌تر کار می‌کنند.

۲- نسوز هستند

گاهی اوقات لوله ها به راحتی آتش می گیرند و از داخل آسیب می بینند و افراد نمی توانند مشکل را پیدا کنند، اما در مورد لوله های انعطاف‌پذیر با روکش PVC از بیرون لوله با PVC پوشش داده می شود. مواد نسوز خوب بوده، لذا این لوله ها نسوز هستند.

نوین لوله تولید کننده انواع لوله در لاله زار تهران

۳- ثبات بیشتری دارند

لوله هایی که با PVC پوشانده می شوند، برای جلوگیری از آب، روغن، قلیایی و اسیدی که فولاد داخلی دارد، دوام بیشتری داشته و به جای مجرای کابل معمولی برای مدت طولانی می توانند کار کنند و ترجیح داده می شوند.

۴- راحت میتوان با آنها کار کرد

اگر لوله کابل پلاستیکی و فلزی را مقایسه کنید، متوجه می شوید که از بیرون و داخل لوله ها صافی بیشتری می دهد. بنابراین قرار دادن سیم و کابل در آن برای افراد آسان تر می شود و همچنین می توانید در صورت تمایل به تعویض سیم آنها را به راحتی جابجا کنید.

۵- ظاهری ساده دارند

ظاهر مجرای کابل انعطاف‌پذیر کمتر جذاب است زیرا کانال انعطاف‌پذیر با روکش PVC از بیرون صاف است که باعث اطمینان بیشتر در کار می شود. با افزایش ضخامت پی وی سی در زمان تولید می توان آن را صاف و جذاب تر کرد.

نوین لوله تولیدکننده انواع لوله پلیکا برق در سایز های مختلف از سایز ۲۰ تا ۴۰۰ میلی‌متر و در مدل های لوله پلیکا فاضلابی ، لوله پلیکا فشار قوی،لوله پلیکا سفید،لوله پلیکا گلپایگان،لوله پلیکا فشار ضعیف و لوله پلیکا ارزان قیمت لوله پلیکا در بازار لاله زار تهران با سابقه سالها تولید در و فروش انواع لوله برق می باشد

خرید لوله پی وی سی برق از لاله زار تهران

از مهمترین عوامل استفاده از لوله PVC انعطاف پذیری آن است. بسته به اتصالی که نیاز دارید، می توانید آن را بدون شکستگی خم کنید. لذا مانور دادن و نصب آن آسان است. اگر شما نیاز به لوله های پی وی سی برق برای اتصالات خود دارید، باید لوله های با کیفیت را از یک تامین کننده مورد اعتماد خریداری کنید.

شرکت های زیادی هستند که همواره سعی بر تولید محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب دارند. شرکت نوین لوله واقع در لاله زار تهران؛ تولیدکننده لوله های پلی آمید خط دار، دو جداره به صورت شاخه ای و کلاف، تولیدکننده لوله های خرطومی در سایزهای ۱۱ و ۱۳ و ۱۶ رنگی و طرح نسوز، تولیدکننده لوله های pvc سه ستاره نوین نسوز سمنان، تولیدکننده اتصالات لوله زانوهای PVC، قوطی کلید، زانو، تقسیم، فرم، جعبه مینیاتوری، نمایندگی لوله های pvc سمنان و گلپایگان و خرطومی نسوز و داکت، عامل فروش سیم و کابل استاندارد و پخش لوازم برقی است. این شرکت سعی دارد تا در راستای تولید محصولاتی مرغوب و با کیفیت بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد و همچنین نیاز بازارهای داخلی را نیز برطرف نماید. بنابراین می توانید نام این شرکت را برای خرید لوله های برق با کیفیت و قیمت مناسب در لیست انتخابی خود جا دهید.

نوین لوله تولید کننده انواع لوله در لاله زار تهران

آدرس: تهران. لاله زار جنوبی. پاساژ بزرگ نور. طبقه همکف. پلاک ۳۲

تماس با ما: ۳۳۹۲۳۸۵۷

کد خبر: ۱۷۱٬۷۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha