۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
مسیر سبز فرابورس برای دانش‌بنیان‌ها
مدیرعامل فرابورس ایران عنوان کرد

مسیر سبز فرابورس برای دانش‌بنیان‌ها

مدیرعامل فرابورس ایران درمراسم رونمایی از پنجمین صندوق خصوصی فرابورس با بیان این که در حال حاضر ۱۹ شرکت دانش بنیان در فرابورس حضور دارند، گفت: در بحث درج و پذیرش این شرکت‌ها نیز مسیر سبزی ایجاد کردیم.

به گزارش بازار به نقل از مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، میثم فدایی افزود: استارتاپ‌های جدیدی هم در مسیر پذیرش هستند و در بحث IPO، امسال تپسی به عنوان اولین استارتاپ عرضه اولیه شد تا این مسیر هموارتر شود.

وی به مدیران این صندوق توصیه کرد معیارهای هیئت پذیرش را از همان ابتدا در برنامه ریزی‌ها لحاظ کنند تا خروجی بهتری برای هدایت پروژه‌های به نتیجه رسیده در مسیر فرابورس داشته باشند.

فدایی به حوزه تأمین مالی گروهی نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه کراد فاندینگ سقف‌ها افزایش یافته، همچنین طی یک سال بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تأمین مالی انجام شد. در این بخش تجربه‌های جمع آوری منابع بسیار خوب و تسویه در اکثر طرح‌ها نیز موفق بوده است.

وی اکسیر را پنجمین صندوق خصوصی فرابورس دانست که منابع خوبی در اختیار دارد و تأکید کرد:، چون ماهیت این صندوق‌ها به جنس متعارف بازار سرمایه نزدیک است تیم‌های تخصصی تری در اختیاردارند تا شرکتی را احیا و وارد بازار سرمایه کنند.

مدیرعامل فرابورس ایران همچنین ورود اکسیر به فرابورس را باعث متنوع‌تر شدن سرمایه گذاری‌های جسورانه در این بازار دانست و گفت: در فرابورس همه نوع صندوق فعال است، صندوق‌های جسورانه و خصوصی هم در حوزه‌های متنوعی فعال اند که ورود اکسیر این تنوع را بیشتر کرده است.

کد خبر: ۱۷۱٬۷۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha