۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
موفقیت ۹۳ درصدی طرح‌های اشتغال مددجویان کمیته امداد در کشور

موفقیت ۹۳ درصدی طرح‌های اشتغال مددجویان کمیته امداد در کشور

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی از موفقیت ۹۳ درصدی طرح‌های اشتغال اجرا شده بوسیله مددجویان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش بازار، مرتضی فیروزآبادی در همایش تقدیر از یاوران اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اشاره به اینکه اشتغال مسیر اصلی پیشگیری از فقر است، گفت: در ابتدای امسال ۲۵ هزار مورد نظارت بر طرح‌های اشتغال مددجویان به صورت تصادفی انجام شد که براساس این نظارت‌ها، ۹۳ درصد طرح‌های اشتغال در مسیر درست در حال فعالیت هستند که اگر توزیع تسهیلات به شکل متوازن انجام شود، هفت درصد خطا نیز کاهش می‌یابد.

وی افزود: در پنج سال گذشته ۲۱ هزار میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان اختصاص یافته است و تنها در سال گذشته سیصد و یک هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف ایجاد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با تاکید بر اهمیت نظارت بر طرح‌های اشتغال مددجویان، خاطر نشان کرد: نظارت بر طرح‌های اشتغال مددجویان به صورت سالانه و تا پنج سال پس از راه‌اندازی انجام می‌شود.

فیروزآبادی همچنین بر ضرورت توجه به دانش‌آموزان و دانشجویان در فرایند اشتغال کمیته امداد تاکید کردو گفت: پرورش استعداد فرزندان جامعه هدف وسرمایه‌گذاری روی آنان می‌تواند زنجیره فقر را از بین ببرد.

کد خبر: ۱۷۱٬۷۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha