۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
فروش ۴۵ مورد از املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان همدان
مدیرکل اقتصاد و دارایی همدان اعلام کرد:

فروش ۴۵ مورد از املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان همدان

همدان - پیمانی، مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان گفت: مجوز فروش ۱۳۸ مورد از املاک مازاد دستگاه های اجرایی مجوز گرفته که ۴۵ مورد فروخته و ۹۷ میلیارد تومان به حساب خزانه واریز شده است.

حسن پیمانی در گفتگو با خبرنگار بازار درخصوص املاک مازاد دستگاه های اجرایی در استان همدان با اشاره به اینکه توسط وزارت اقتصاد ۱۶۷ مورد املاک مازاد در استان همدان شناسایی شده است، اظهار کرد: مجوز فروش ۱۳۸ مورد از املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی گرفته شده که ۴۵ مورد فروخته و ۹۷ میلیارد تومان به حساب خزانه واریز شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال دستور العمل فروش املاک مازاد تغییرات داشته و از طرفی دستور العمل دیر ابلاغ شده است، ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی باید ۱۳۸ ملک مازاد که مجوز فروش آنها داده شده را سریع تعیین تکلیف کرده و به فروش برسانند.

مدیر کل اقتصاد و دارایی استان همدان در رابطه با ساکنان منازل پشت بیمارستان بوعلی افزود: اجرا و تخلیه این منازل با وزارت راه و شهرسازی است.

وی درخصوص صدور مجوز کسب و کار با بیان اینکه باید صدور مجوز کسب و کار در همه دستگاه‌های اجرایی از سامانه باشد، اضافه کرد: اگر صدور مجوز خارج از سامانه باشد تخلف است و هیچ دستگاه و وزارت خانه‌ای اگر مجوزی غیرفرایند سامانه طراحی کند خلاف است.

پیمانی با اشاره به اینکه متقاضیان مجوز کسب و کار باید وارد سایت mojavez.ir شوند و مشخصات را وارد کنند، بیان کرد: دستگاه اجرایی تکلیف دارند که استعلام‌ها را انجام دهند و هیچ دستگاهی حق ندارد فردی را به دنبال استعلام دستی بفرستد.

کد خبر: ۱۷۱٬۶۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha