۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
گازرسانی به موکب های اربعین در استان همدان
مدیرعامل شرکت گاز همدان خبرداد:

گازرسانی به موکب های اربعین در استان همدان

همدان - مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از گازرسانی به موکب های اربعین در این استان خبر داد و گفت: تفاهم نامه گازرسانی بین شرکت گاز و ستاد برگزاری مراسم اربعین امضا شد.

به گزارش بازار؛ صادق محبی نظر در آیین انعقاد تفاهم نامه گازرسانی موقت به موکب های اربعین سال ۱۴۰۱ در استان گفت: در راستای خدمات رسانی به موکب های عزاداری و مسیر تردد زائرین اربعین در استان آمادگی اجرای خدمات پشتیبانی و گازرسانی
هستیم.

وی افزود: انشعاب موقت موکب ها باید با نظارت پیوسته بر عملکرد و ایمنی آن توسط مسئولین موکب ها انجام و تمامی موکب ها موظفند به تجهیزات اطفاء حریق مجهز باشند و از وسایل گازسوز استاندار استفاده کنند.

رئیس ستاد خدمتگزاران اربعین استان همدان نیز با اشاره به اینکه خدمت برای اباعبدالله(ع) نه قسمت است و نه فرصت، بلکه یک دعوت از سوی حضرت زهرا (س) است افزود: امسال بیش از ۱۱۰ موکب در استان ساماندهی شده اند.

سیدرضا موسوی با اشاره به اینکه اربعین تبدیل به یک فرهنگ و گفتمان جهانی شده است، ادامه داد: امروز شاهد توسعه و فراگیری فرهنگ جامع اربعین در سراسر جهان هستیم و در همدان ، امسال میزبان بیش از ۴ میلیون زائر عبوری خواهیم بود که از چند کشور جهان نیز حضور دارند .

همچنین در این مراسم از سیدرضا موسوی که از آزادگان عملیات کربلای ۴ در دوران دفاع مقدس می باشد توسط مدیرعامل شرکت گاز استان همدان و اعضای شورای فرهنگی این شرکت تقدیر شد.

کد خبر: ۱۷۱٬۵۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha