۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
پیام تسلیت نماینده ولی ‏فقیه در بنیاد مسکن بابت ارتحال شیخ محمدعلی ناصری

پیام تسلیت نماینده ولی ‏فقیه در بنیاد مسکن بابت ارتحال شیخ محمدعلی ناصری

روحانی نژاد، نماینده ولی ‏فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ارتحال عالم ربانی، استاد برجسته علم و اخلاق و سالک الی الله آیت‌الله حاج شیخ محمدعلی ناصری دولت آبادی را تسلیت گفت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن، حسین روحانی نژاد در پیامی ارتحال عالم ربانی، استاد برجسته علم و اخلاق و سالک الی الله آیت‌الله حاج شیخ محمدعلی ناصری دولت آبادی را تسلیت گفته و این خبر را موجب تأثر و تأسف فراوان دانست.

او در این پیام اعلام کرد: ایشان که عالمی عامل، پارسا و اندیشمندی بزرگ و یکی از برجسته‌ترین اساتید عرفان و اخلاق در دوران معاصر بود، در طول عمر بابرکت خود همواره معلمی اثرگذار در جهت دهی های اجتماعی و سیاسی بود و وظیفه‌ نشر معارف اخلاقی اسلام را تکلیف خویش می دانست. یقیناً فقدان آن عالم برجسته اخلاق و عرفان ثلمه ای عظیم و غیرقابل جبران می باشد.

اینجانب این ضایعه مؤلمه را به محضر مبارک حضرت بقیة ا... الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری و مراجع عظام دامت برکاتهم، طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه، مردم شریف استان اصفهان، همه‌ ارادتمندان و شاگردان آن مرحوم، بالاخص بازماندگان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

کد خبر: ۱۷۱٬۳۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha