۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
اجرای عملیات گازرسانی به ۳ شهرک صنعتی در استان همدان
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان عنوان کرد:

اجرای عملیات گازرسانی به ۳ شهرک صنعتی در استان همدان

همدان - مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: هم اکنون عملیات گازرسانی به ۳ شهرک در جریان است و علاوه بر این شهرک های صنعتی؛ مطابق مصوبه شورای اقتصاد، ۷۶ واحد صنعتی نیز در دستور گازرسانی قرار دارد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان همدان، آیین افتتاحیه و آغاز مرحله اجرایی پروژه های شرکت ملی گاز ایران یکشنبه ششم شهریورماه برگزار شد.

در این مراسم که در محل سالن شهید رجایی ساختمان مرکزی شرکت ملی گاز ایران برگزار شد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز وزیر نفت را همراهی کردند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در این مراسم ضمن خوشامدگویی به بیان دستاوردهای این شرکت از ابتدای دولت مردمی سیزدهم پرداخت.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: شرکت گاز استان همدان اولین استان سبز کشور در گازرسانی به شهرها و روستاها است که ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۹۹.۹ درصد خانوار روستایی بهره مند از گاز هستند و از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون راه اندازی مرکز امداد متمرکز، GIS READY شدن بیش از ۸۷ درصد تاسیسات گازرسانی استان، گازرسانی به هشت روستا، آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به هشت روستای جدید، اجرای ۲۲۷ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز و نصب سه هزار و ۸۷۸ مورد انشعاب، بخشی از مهمترین اقدامات این شرکت از ابتدای مردادماه ۱۴۰۰ تا پایان تیرماه ۱۴۰۱ بشمار می آید.

محمدصادق محبی نظر تاکید کرد: توسعه گازرسانی در بخش های صنعتی همسو با تحقق شعار سال نیز از دیگر برنامه های راهبردی این شرکت بشمار می آید.

اجرای عملیات گازرسانی به ۳ شهرک صنعتی در استان همدان

محبی نظر ادامه داد: از ابتدای مردادماه ۱۴۰۰ تا پایان تیرماه امسال، ۱۹۶ واحد صنعتی شامل فاز توسعه کارخانه شیشه همدان، نشاسته الوند، CNG درگزین و... گازرسانی شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه بر اساس برنامه های تعریف شده، هم اکنون عملیات گازرسانی به ۳ شهرک در جریان است، افزود: علاوه بر این شهرک های صنعتی؛ مطابق مصوبه شورای اقتصاد، ۷۶ واحد صنعتی نیز در دستور گازرسانی قرار دارد.

در این مراسم پروژه های مهم کشور به دستور وزیر نفت و از طریق ارتباط زنده و به صورت ویدیوکنفرانس افتتاح شد که شامل پروژه خط انتقال گاز زاهدان-دشتک-زابل و پروژه فاز ۲ خط انتقال گاز زرند کرمان، گازرسانی به ۷ شهر و ۱۷۴ روستا و ۱۹۱ واحد صنعتی در استان کرمان، افتتاح ۴۰ کیلومتر خط انتقال ۱۶ اینچ هرات-مشکان با ۱۶۰۰ میلیارد ریال، افتتاح گازرسانی به ۲ شهر و ۸۳ روستا و ۳۵۰ واحد صنعتی در این استان و افتتاح گازرسانی به ۳ شهر و ۱۲۳ روستا و ۵۰ واحد صنعتی در استان آذربایجان غربی.

کلنگ‌زنی ۱۶۵ روستا و ۵۰ واحد صنعتی در استان آذربایجان غربی و کلنگ‌زنی ۳ شهر و ۲۷۴ روستا و ۷۱۳ واحد صنعتی در استان کرمان از دیگر اقدامات حوزه گازرسانی در این مراسم بود.

کد خبر: ۱۷۱٬۳۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha