۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
انرژی و حمل‌ و نقل ۲ مقوله تعیین‌کننده توسعه کشور هستند
نماینده مردم زابل در مجلس:

انرژی و حمل‌ و نقل ۲ مقوله تعیین‌کننده توسعه کشور هستند

نماینده زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دو عنصر تعیین‌کننده هستند؛ یکی انرژی و دیگری حمل‌ونقل، اگر در سرزمینی این دو اتفاق برایش فکر نشود توسعه نیز رخ نمی‌دهد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نفت، حبیب‌الله دهمرده امروز (یکشنبه، ششم شهریورماه) در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات طرح‌های گازرسانی در هفته دولت که در محل ساختمان مرکزی شرکت ملی گاز ایران به‌صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد از زحمات فریدون حسنوند در کمیسیون انرژی مجلس تشکر کرد و گفت: امیدواریم وزیر نفت به تفاهم‌نامه‌ای که به‌تازگی انجام دادیم در اسرع وقت عمل و آن را عملیاتی و اجرایی کند.

وی افزود: وزیر نفت قول‌هایی به ما دادند که امیدواریم اجرایی شوند، یکی از آنها برطرف کردن مشکلات آب سیستان و بلوچستان است که آقای اوجی قول دادند دو دستگاه دکل حفاری برای این منظور اختصاص دهند.

نماینده زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس تصریح کرد: امروز دو عنصر تعیین‌کننده هستند یکی انرژی و دیگری حمل‌ونقل، اگر در سرزمینی این دو اتفاق ایجاد نشود توسعه نیز انجام نخواهد شد.

دهمرده خطاب به وزیر نفت گفت: در سیستان و بلوچستان مردم با مشکلات بسیاری روبه‌رو هستند و در این شرایط سهمیه سوختشان نیز کاهش یافته است، این مورد را نیز پیگیری و برطرف کنید.

کد خبر: ۱۷۱٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha