۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
اب بندی نمای ساختمان با شرکت جهان فرود

اب بندی نمای ساختمان با شرکت جهان فرود

اب بندی نمای ساختمان با بهترین و مرغوب ترین چسب های خارجی که نفوذ اب را به طور کامل از بین میبرد و شما هیچگونه نم و رطوبت و ترک دیگر روی ساختمان و دیوار بقل ساختمان مشاهده نخواهید کرد.

به گزارش بازار، اب بندی نمای ساختمان با بهترین و مرغوب ترین چسب های خارجی که نفوذ اب را به طور کامل از بین میبرد و شما هیچگونه نم و رطوبت و ترک دیگر روی ساختمان و دیوار بقل ساختمان مشاهده نخواهید کرد. شرکت جهان فرود متخصص اب بندی نمای ساختمان از جنس سنگ و شیشه و سیمان در تهران و کرج میباشد.

اب بندی سنگ نما چگونه انجام میشود؟

دلیل اینکه اب از سنگ ها عبور میکنند در ۸۰ درصد ساختمان ها بندکشی نامناسب در هنگام سنگ کاری میباشد و یا مواد مصرفی در بندکشی نامناسب میباشد. در اکثر بندکشی ها پودر سنگ و سیمان سفید بکار میرود که کاملا اشتباه است و باید مواد سفت کننده درون ان قاطی شود تا گیرایی و عمر بیشتری داشته باشد. شرکت جهان فرود برای اب بندی نمای سنگ ساختمان از عایق ترکیه ای استفاده میکند. خداراشکر در هیچکجا از محیط هایی ک اب بندی کردیم هیچگونه نم به داخل ورود نکرده است.

اب بندی نمای ساختمان با راپل

اب بندی نمای ساختمان با راپل

اب بندی سیمان روی دیوار بقل یا حاعل ساختمان چگونه انجام میشود؟

سیمان ها به دلیل استفاده نکردن سیمانکار از مواد مناسب درون ملات خود دچار ترک میشوند که این ترک ها اب را به داخل ساختمان هدایت مبکنند و چون در ارتفاعات قرار گرفته حتما باید با طناب و بدون داربست انرا درست کنید. برای اب بندی ترک های سیمانی عایق سوباش را با پودر سوباش ترکیب کرده و به صورت حجم بالا درون ترک ها تزریق میکنیم تا هم جلوی اب گرفته شود و هم استحمکلم سیمان و بنا حفظ بشود.

آب بندی نمای ساختمان در تهران و کرج

اب بندی نمای سنگ مرمر تراورتن و چینی و سرامیک

در نمای ساختمان به مرور زمان و بعد از مدتی برخی درزهایی ایجاد می شود که موجب نفوذ آب به دیوار داخل خانه می شود مخصوصا در نما های سنگی مانند مرمریت و سنگ تراورتن که دارای درصد جذب آب بالایی می باشد و در موقع بارندگی آب را جذب نموده و مستقیما به دیوار داخل هدایت می کند و باعث ایجاد رطوبت و نم بر روی دیوارهای خانه می شود گرفتن این درز ها و سایر خراب کننده های سطح نمای ساختمان را آب بندی نما می گویند.

دلیل نم دادن نمای ساختمان و اب بندی ساختمان در فصل زمستان

این مخرب های سطح نما ناشی از برف و باران و گرد و غبار و باد و نور شدید خورشید می باشد که در طول سال و در تمامی فصل های سال با آن رو به رو هستیم.

از آب بندی نما به منظور جلوگیری از رطوبت و نفوذ باران استفاده می شود و همچنین آب بندی نما مانع نفوذ گرما و همچنین سرما در فصل های مختلف به داخل ساختمان می شود.

و می توان گفت این روش مانع شوره زدگی نما می شود و از مهمترین کاربرد آن می توان برای جلوگیری از آلودگی نما نام برد .

هزینه و قیمت اب بندی نمای ساختمان در تهران و کرج با طناب بدون داربست

هزینه اب بندی سنگ و سیمان نما با طناب و بدون داربست بسیار ارزانتر از داربست برای شما اب میخورد. موادی که مورد استفاده قرار میگیرد بسیار تاثیر چشمگیری در قیمت عایق کاری نمای ساختمان دارد. مواد عایق نانو در بازار از ۱۰۰ هزارتومان داریم تا ۸ میلیون تومان که تاثیر و عمر انها زمین تا اسمان باهم فرق دارد.

پس ابتدا باید محل و سطح مورد نظر بازدید شود و بعد مصالح و مواد مصرفی تعیین گردد و در اخر قیمت اعلام گردد و این را هم بگویم که در انجام اب بندی نمای ساختمان دنبال قیمت ارزان نباشید چون به دلیل تجربه ای که دارم اگر جنس های ایرانی استفاده کنید صدرصد اب مجدد نفوذ خواهد کرد.

اب بندی نمای ساختمان در تهران و کرج

اب بندی نمای ساختمان در تهران و کرج

فیلم عایق کاری دیوار سیمانی

اب بندی نمای ساختمان در رشت

مطلب پیشنهادی جهان فرود راپل و راپل کار

توضیح آب بندی نما در تهران و کرج

البته لازم به ذکر می باشد که آب بندی نما از جمله کارهایی می باشد که در صورت نیاز بهتر است انجام شده چون اگر چه یک نما به خوبی کار شود دلیلی ندارد تا موجب نفوذ آب به داخل شده و در این اوضاع نا به سامان اقتصادی بهتر است در صورت عدم نفوذ نم و رطوبت به داخل هزینه ی اضافی نکنید.

ولی زمانی که نم و رطوبت به داخل ساختمان شما نفوذ پیدا کرده است بهتر است هر چه سریع تر اقدام به آب بندی نمای ساختمان کنید چون به مرور زمان و با گذشت زمان ممکن است هزینه های اضافی را در پی داشته باشد به این صورت که علاوه بر هزینه ی آب بندی نما باید هزینه نقاش و گچ کار داخلی برای دیوار های خانه خود پرداخت نمایید.

از دیگر دلایل ضرورت آب بندی نما برای همین علت است از آن جایی که اکثر مصالح ساختمانی دارای سوراخ ها و حفره هایی هستند جاذب آب بوده و آب را دوست دارند چون در سطح گروه های هیدروکسیل می باشد برای همین علت آب بندی نما مانع از خیس شده زیاد آن ها و در نتیجه جذب آب توسط آن ها می شود.

اب بندی نما با راپل8

اب بندی نما با راپل

مطالب پیشنهادی ما برای نما پیچ و رولپلاک سنگ نما

درزها چگونه بر روی سنگ نمای ساختمان ها نمایان می شود؟

بعد از گذشت مدت زمانی از ساخت ساختمان و کار کردن نمای ساختمان ممکن است بندکشی آن که توسط سنگ کار انجام شده بود از بین برود و آب از همین بندهای باز به داخل سنگ ها مفوذ پیدا کرده و ممکن است سنگ ها را نیز لق نماید و هم موجب زمانی که شما نمای خود را آب بندی می کنید و یا به اصلاح درز گیری می کنید دیگر امکان نفوذ هیچ گونه ماده ای به سطح نمای ساختمان شما وجود ندارد در غیر این صورت بعد از گذشت مدت زمانی این رطوبت های ایجاد شده توسط درزهای نمای بیرونی بر روی رنگ دیوار و وسایل منزل اثر گذاشته و موجب ایجاد نمای زشت بر روی ساختمان می شود علاوه بر این موضوع ممکن است بر روی سنگ های نمای ساختمان نیز اثر گذاشته و موجب لق شدن آن ها و ریختن سنگ ها نیز شود.

برای همین خاطر قبل از سنگ کردن نمای بیرونی در ابتدا اقدام به آب بندی نمای ساختمان کنید چون این اتفاق به جز ایجاد خسارت و پرداخت هزینه های اضافی برای افرادی که در این ساختما ساکن می باشند را ندارد.

در صورتی که درزگیری نمای ساختمان به درستی صورت پذیرد هیچ کدام از عوامل بالا تاثیری در خرابی نمای ساختمان نخواهد داشت.

برای این که آب بندی نمای ساختمان به صورت درست انجام گیرد در ابتدا باید بدانید که نفوذ آب از کدام قسمت و نقاط می باشد و بعد از این که محل هدایت نفوذ آب را به داخل پیدا کردید اقدام به تهیه ماده عایق کننده مناسب برای این درزها نمایید.

راپل اب بندی نما با طناب

اب بندی کار نمای ساختمان جهان فرود

مطلب پیشنهادی خدمات نما بدون داربست

آب بندی نمای ساختمان در نما های متفاوت به چه صورت می باشد:

آب بندی سنگ نمای ساختمان به این صورت می باشد که اکثر سنگ هایی که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد دارای جذب آب بالایی می باشند و زمانی که از دیوار نازک و تیغه ای استفاده شده باشد موجب هدایت آب به صورت مستقیم بر روی دیوار های داخل می شود.

و از آن جایی که امروزه اکثرا سنگ های تراورتن برای نماهای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد چون دارای بافت نرم و شکننده ای می باشند به مرور زمان دچار خرابی و باز شدگی می شود که موجب هدایت نفوذ آب به داخل می شود در آب بندی نمای ساختمان باید به این موضوع دقت لازم را داشته باشید تا بندکشی های بین سنگ ها از بین نرفته باشد در غیر این صورت شما باید در اسرع وقت اقدام به بندکشی بین سنگهای به کار رفته در نمای خود نمایید.

بعد از اتمام بند کشی توسط نانو سنگ برای ضد آب کردن سطح نمای ساختمان می باشد تمامی سطح نمای بیرونی ساختمان را آب بندی نمایید.

آب بندی سیمان نمای ساختمان به این دلیل مورد استفاده قرار می گیرد که معمولا ساختمان هایی که ساخته می شود معمولا در سه سال اوایل ساخت خود موجب نشست خیلی جزئی از طرف خاک زیر بنا می شوند و این کار باعث پیدایش برخی از ترک هایی جزئی در دیوار ها و نمای ساختمان می شود از طرف دیگر همین ترک ها موجب هدایت نفوذ آب به هنگام بارندگی به سمت داخل می شوند و منجر به تبله شدن رنگ داخلی و یا شوره زدن گچ دیوار داخل می شود.

برای این که از این اتفاق ناخوشایند جلوگیری کنیم باید در ابتدا برای پر کردن ترک های سیمانی نمای بیرون با چسب سوسیسی آب بندی اقدام نماییم.

و بعد در کل نمای بیرونی ساختمان و یا فقط در همان محدوده می توانیم از نانو جهت آب بندی نما استفاده کنیم .

همچنین در صورت مشاهده زیاد بودن وسعت ترک ها بهتر است بعد از ترمیم آن ترک ها اقدام به رنگ آمیزی نمای بیرون کرد تا علاوه بر جلوه ی زیبایی که به نمای بیرونی ساختمان می دهد باعث شود نمای ساختمان توسط اکرویلیک یا همان رنگ مخصوص فضای بیرونی نما آب بند شود.

برای آب بندی نمای آجری ساختمان می توان گفت که در نماهای آجری ممکن است در طول گذشت سالهای زیاد بندهای آجرها از بین برود و یا در اثر تخریب بندها و یا در اثر ضربه آب بندی نما به صورت کامل از بین رفته باشد و این موضوع یک عامل مهم برای هدایت نفوذ آب به داخل می شود.

منبع مطلب: اب بندی نمای ساختمان جهان فرود

کد خبر: ۱۷۱٬۱۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha