۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
۴۴ میلیارد تومان وام مشاغل خانگی در استان سمنان پرداخت شده است
در گفتگو با خبرنگار بازار مطرح شد؛

۴۴ میلیارد تومان وام مشاغل خانگی در استان سمنان پرداخت شده است

سمنان- صادقی معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه توسعه مشاغل خانگی و حمایت از تولید، در زمره اولویت های استان است، گفت: امسال ۴۴ میلیارد تومان وام مشاغل خانگی در استان سمنان پرداخت شده است .

محمدرضا صادقی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه حمایت از تولیدات خانگی و روستایی در زمره اولویت های استانداری سمنان است، بیان کرد: در این ارتباط سیاست های حمایتی مانند ارائه تسهیلات بانکی ارزان قیمت در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برای توسعه روستایی باید به اشتغال خانگی و روستایی توجه داشت، افزود: ۴۴ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت مشاغل خانگی در شهرها و روستاهای استان سمنان پرداخت شده است.

معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه این وام ها ارزان قیمت و برای توسعه مشاغل هستند، افزود: پنج میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض نیز از محل اعتبارات مصوب سفر آبان ماه سال قبل رئیس جمهور به استان سمنان پرداخت شده است.

صادقی با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به استان سمنان دارای برکات زیادی بود که از جمله آنان می‌توان به پرداخت بیش از شش هزار وام قرض‌الحسنه اشاره کرد، گفت: این تسهیلات تا سقف ۱۵ میلیون تومان به داوطلبان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه کماکان روند ارائه این تسهیلات ادامه داشته و برای پنج هزار نفر دیگر نیز در این استان وام پرداخت می‌شود، گفت: این تسهیلات در راستای ارتقای شغل، رفع مشکلات و ... پرداخت می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه نگاه دولت به روستاها، تولید محور است، تاکید کرد: اعتبارات روستایی استان سمنان از ابتدای دولت سیزدهم بیش از دو سوم یا ۶۳ درصد، بیشتر شده که این امر نشان از نگاه ویژه دولت به روستاها دارد.

کد خبر: ۱۷۱٬۱۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha