۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴
راه اندازی نخستین کارت اعتباری رمزارزی مجازی در منطقه اقتصادی اروپا
شرکت NearPay اعلام کرد؛

راه اندازی نخستین کارت اعتباری رمزارزی مجازی در منطقه اقتصادی اروپا

شرکت رمزارزی «نییِر پی» در راستای آنچه مدرن سازی تجربه بانکداری خوانده، از صدور کارت های اعتباری مجازی رمزارزی خبر داده و اعلام کرد که در آینده نزدیک، از کارت های فیزیکی خود نیز رونمایی خواهد کرد.

به گزارش بازار، شرکت رمزارزی «نییِر پی» (NearPay) در راستای آنچه مدرن سازی تجربه بانکداری خوانده، از صدور کارت های اعتباری مجازی رمزارزی خبر داده و اعلام کرد که در آینده نزدیک، از کارت های فیزیکی خود نیز رونمایی خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، NearPay اعلام کرده که استفاده از خدمات این کارت اعتباری مجازی در حال حاضر در منطقه اقتصادی اروپا (EEA) که شامل کشورهای عضو اتحادیه اروپا به علاوه ایسلند، نروژ، لیختنشتاین و بریتانیا می شود، امکانپذیر است.

اما در خصوص نحوه تهیه این کارت اعتباری، NearPay اعلام کرده که دارندگان کیف پول های رمزارزی این شرکت می توانند گزینه صدور کارت اعتباری را فعال نموده و از این طریق، هرگونه مبادلات بانکی از جمله برداشت، واریز و مبادله پول را به اتصال این کیف پول به حساب بانکی خود فعال نموده و از مزایای آن بهره مند شوند.

این شرکت اعلام کرده که در حال حاضر، از ۳۸ رمزارز برتر بازار از جمله بیت کوین، اتریوم و تتر برای خدمات کارت های اعتباری خود استفاده میکند.

همچنین امکان تبدیل رمزارزهای موجود در کیف پول به دو واحد پولی یورو و پوند نیز برای کاربران NearPay فراهم شده و مشتریان می توانند با سپرده گذاری دارایی های دیجیتال خود در بخش Staking این کیف، تا سقف ۱۵.۸۱ درصد سالانه، سود دریافت نمایند.

ایوان ایلین، مدیر ارشد اجرایی NearPay، نیز طی سخنانی اعلام کرد که با استفاده از اپلیکیشن های تازه راه‌اندازی شده این شرکت برای دو سیستم عامل iOS و اندروید، مشتریان می‌توانند در هر حال به کیف پول NearPay دسترسی داشته و بلافاصله کارت‌های اعتباری رمزارزی مجازی را دریافت نموده و دارایی‌های خود را بدون نیاز به تبدیل به پول نقد، به صورت مستقیم خرج نمایند.

کد خبر: ۱۷۱٬۰۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha