۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
نشست هم‌اندیشی رؤسای پدافند غیرعامل پالایشگاه‌های گاز کشور برگزار شد
به میزبانی مجتمع گاز پارس جنوبی؛

نشست هم‌اندیشی رؤسای پدافند غیرعامل پالایشگاه‌های گاز کشور برگزار شد

دومین نشست هم‌اندیشی رؤسای پدافند غیرعامل، کارشناسان، حراست و ایمنی شرکت‌های پالایشی و شرکت ملی گاز ایران به میزبانی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

به گزارش بازار، فاطمه طاهری، مسئول اچ‌اس‌ئی و پدافند غیرعامل شرکت‌های پالایش گاز در مدیریت نظارت بر تولید شرکت ملی گاز در این نشست که به‌مدت دو روز (سه‌شنبه و چهارشنبه یکم و دوم شهریورماه) برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این نشست با توجه به اهمیت پدافند غیرعامل و تهدیدهای بین‌المللی و منطقه‌ای کارگروه و کمیته‌های پدافند غیرعامل در بخش‌های پالایشگاهی به‌طور هفتگی و مستمر برگزار و وضع موجود پایش و بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: در این نشست گزارش‌های طبقه‌بندی‌شده و به‌دست‌آمده ارائه می‌شود و درباره مسائل بسیار مهم و حیاتی امنیتی، سایبری، ارزیابی پیامدهای تهدیدها در همه شرکت‌های پالایشی بحث و گفت‌وگو می‌شود.

مسئول اچ‌اس‌ئی و پدافند غیرعامل شرکت‌های پالایش گاز در مدیریت نظارت بر تولید شرکت ملی گاز بیان کرد: حمایت و نوسازی و بازسازی تجهیزات، حفظ و نگهداشت تولید و افزایش تولید پایدار و تداوم آن از موضوعات بسیار مهم برای برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی پدافند غیرعامل شرکت‌های پالایشی گاز است.

طاهری با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره لزوم درک اهمیت پدافند غیرعامل از سوی همه دستگاه‌ها و مدیران کشور گفت: بسیار لازم و ضروری است که همه مدیران اهمیت مسائل پدافند غیرعامل را درک کنند و این موضوع مهم در بدنه شرکت‌ها توسعه یابد و شاهد پیشرفت در این مسیر باشیم.

کد خبر: ۱۷۱٬۰۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha